20 Eylül 2010 Pazartesi

İsyanım var!!


Dun ılk defa bır cocuk ve anne magzasına gırdım kendım ve oglum ıcın artık ıyıce buyuyen gobegıme ve vucuduma uygun bır hamıle pantalonu bırde taytı aldık taytı sevdım ama pantalonu hıc sevemedım zaten bayramdan oncekı kontrolde 59 kgydım sımdı kımbılır kac oldum 38 bedenın ıcıne gıremıyorum dundenn berı bunalımdayım ama bogazımı tutmayıda bır turlu beceremıyorum ıstah aldı basını gıttı hamıle oludugumda delı gıbı yıycem derdım hep ama sımdı butun anne adayları hep ıncecık Allah o Ebru Sallıyı tas etmesın ınsallah hep onun yuzunden basımıza geldı bu ısler nereye baksam ıncecık anen adayları ben omrumun bu kısmını ıncecık olarak gecırmek ıstemıyorum ya neden herkez aman sonra cok zor verırsın dıyerek baan psıkolojık baskı yapıyorkı eskıden tombıs hamıleler doluydu heryer zaten hormonlarım yerınde durmuyor barı sız rahat bırakın benı ısyanım var!!

5 yorum:

  1. KIZ SIKMA CANINI BACIM GEÇEN GÖSTERDİN AYNADAN RESMİNİ HEÇDE ÖYLE KİLO ALMIŞA BENZEMİYORSUN. BOŞVER SEN BİZ BU BBİŞLERİ BİR FIRTLATALIM ALLAHIN İZNİ İLE SONRA TUTARIZ BOĞAZLARI SIKMA CANINI SEN... WAİKİKİNİN ANNELERE ÖZEL KOLEKSİYONUNDAKİ PANTALONLARA BAKMANI TAVSİYE EDERİM HEM KİLATELİ HEMİDE RAHAT. BAYRAM ALIŞVERİŞİNDE UYUS OLDUM HAMİLELERE ÖZEL DÜKKANLARDA HEP KLASİK KRO ŞEYLER VARDI BENDE UYUS OLUP KENDİME NORMAL KIYAFETLER ALIP SONRADA ORASINDAN BURASINDAN DARALTTIM. O JİLELERE GİRMEYCEM İŞTE NORMAL KIYAFET GİYCEMMMM PANTALONLARLAR HARİÇ ONUDA WAİKİKİDEN HALLETTTİM :D

    YanıtlaSil
  2. Bence Ebru Şallı'yı falan düşünmeyin,bebeğiniz için nasıl beslenmeniz gerekiyorsa öyle beslenin, sağlıklı besinler tüketin :) çünkü ebru şallının pek sağlıklı olduğunu sanmıyorum,yakında anoreksiya olcak bu gidişle.Umarım doğacak çocuğu da sağlıklı olur.

    YanıtlaSil
  3. Tugba, waikikiye baktim ama cok buyuk bedenler kalmisti bende acil ihtiyactan mothercaredan aldim aslinda ise gidip gelmek ol
    asa hic almazdim okadar cirkin gosyeriyorki vucudu:( dogru diyorsun su ogluslari bi hayirlisiyla dunyaya getirelimde arrik gerisini hallederiz ins ama psikoloji buaralar fena bende:$
    hazel, ebru sallidan ziyade ebru salli ozentisi doldu etraf onsanlarda sanki normal olan onlarmis gibi davranyrlar ve kilo aldgmi soyleip iyice deli ediyorlar beni cok bozugum cokk..

    YanıtlaSil
  4. aldığın kiloları verirsin endişe etme...
    sağlıklı ve mutlu bir gebelik dönemi dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. Ahh umarim..
    Guzel dilekleriniz icin de tsk ederim cep aynasi:)

    YanıtlaSil