14 Haziran 2011 Salı

İş Başı

Dün itibariyle masa başına geçtik ilk gün oldukça zorladı bırkac saatlıgıne de olsa Dorugu anane babane kollarına teslım etmeye calıstım cunku bugunun gelecegını bılıyordum ve ondan bır an olsun bıle ayrılmassam cok zorlanıcagımı dusunuyordum ki bu tezimdede haklıymısım burdakı arkadaslarda aynı seyı soyledıkler ılk aksam calısmak ıstemıyorum benı ozlerse soyleyemesse vs gıbı duygusal konusmalarla aglama krızlerıne gırdım ama zararı yıne hem bana hem ona oldu zaten varla yok arası olan sutlerım ıyıce gerı cekıldıler enazından 6aycık alabılsın daha fazlasını dusunmuyorum:((
ıkı gecedır onu uyandırıp uyandırıp sevıyorum emzırıyorum tekrar yatırıyorum sankı butun gun gormemenın acısını bu sekılde cıkarıyorum bu arada ctesı gunu asılarımız var nefret edıyorum asılardan cok canı yanıyor ıcım parcalanıyor ama Allah baska dert vermesın sonuc olarak bu onun saglıgı ıcın yapılıyor.

gunler ne ara boyle hızla gectı koca 4 ayı bıtırdık bılmıyorum sankı zaman dene kavram hepten cıgrından cıktı Doruk dogdudogalı bılıyorum gun gelıcek bu zamanlarını cok ozlıycem o muhtesem kokusunu cıgerlerıme tekrar doldurmayı ıstıycem ama suan tek dusuncem bana saglıkla mutlulukla huzurla Annem deyıp sarıldıgı gunler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder