21 Haziran 2012 Perşembe

Verene sukur..

Unutmadan yazayim
Dedim azonce twitterdada yazdim eger doruga kizdiysam ve sesimi yukselttiysem dibime
Kadar gelip gozlerimin icine bakiyor tepki vermemissem ki genelde gulup sariliyorum ve sapir supur opusuyoruz beni hizlica opuyor sonra gulucuk atip kaciyor yani tam bir erkek gibi kendini nasil affettirecegini okadar iyi biliyor ki hayran oluyorum herseyine yakisikli erkegimin ben yine oyle unutmamak icin yazdim buraya oyle iste ben ona asigim bide cok ama cok hemde askindan
Oturup hungur hungur agladigim babanin oglu oldu simdi hayirli igirlu bide cok balli oldu iyikide oldu verene sukurler olssun...

2 yorum:

  1. hem de nasıl şükür tarifsiz aşk:)

    YanıtlaSil
  2. @tuku asklarin en hasi en gercegi nekadar sukretsem sukretsek az:)

    YanıtlaSil