8 Şubat 2013 Cuma

Selam canlar

Ne kadar uzun aralarla yaziyorum boyle ben oysa gecmise donup baktigimda nasilda mutlu oluyorum hatirladikca..
Daha sik yazmali daha sik doruktan daha fazla bahsetmeli mesela yaptigi yaramazliklardan mesela iki saniye icinde beni hem cinnet gecirtip hemde mutluluk sarhosu yaptigindan ellerinin becerisinden sonra duzen takintisindan olaylar arasinda cok hizli baglanti kurmasindan pratik zekasindan ginduz uykularini bir saate kili zaman yarim saate ondirmesinden sonraciima hala tavuk et gibi yiyecekleri hala agzinda eveleyip geveleyip cikarttigindan birde bu aralar agir gecirdigiz oksuruk krizlerimizden:(
Ana ogul oksuruk denen illete yakalandik yVrumda bende tum gece okaurmekten uyuyamiyoruz ins tRaabim sifamizi vere.
Dorukla tum gun evde gecirdiysek ki suan hava sartlarindan dolayi tum gun evde sayiliriZ ertesi gun mutlaka babaanne anaanne ziyareti yapiyoruz yoksa ne onun ne benim ruh sagligim normal olmZ aslimda cok yaramaz bi cocuk diyemem sadece suan kendi oynamayi nbilmiyot ve ilgi bekliyor. Hee bide benim oglum buyudude haftasonlari bi muzik okuluna basladi yamaha music class ilk dersten cik guzel uyum gosterdi o yuzdem cok mutlu oldum dere benimle birlikte gordigi icin hic sorunumuz yok ben oni ftrenliyorum tabi bazi durumlarda yinede..
İste bizden simdilik bukadar girip okudugunuzda merhaba deseniz yeter hadi kalin saglicakla selametle😘





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder