25 Haziran 2010 Cuma

Güle güle Bihterim..


Yahu dün ki bölüm ne bölümdü öyle okadar hassas bir dönemde olmama rağmen, ev insandan geçilmemesine rağmen, yetiştirmem gereken bir proje olmasına rağmen gözümde hüdaverdi gözlüklerimle Aşkı memnu vedayı inatla izledim.
Hiç bir zaman plan yapılmaması gerektiğni hep unutuyorum oysa aylar önce böyle mi planlamıştım evde yanlız olucam her türlü abur cubur etrafımda mevcut olacak pür dikkat kesilip izleyecektim aylarca çılgın gibi takip ettiğim diziyi..

Gerçekten güzel bir final oldu yanlız Türk dizilerinde böyle mantıklı finallere alışık değiliz ben saçmalamalarını beklemiştim oysa birde Beşirin cenazesinden sonra elektrikler kesilmez mi evdeki bütün ahali aa sesleri eşlğinde telefonlara sarıldı canlı canlı dinledik geri kalan kısmını Allahtan ki reklamdan sonra Fatih belediyesi bize acıdıda gelDi elektrikler güzeldi bee!
Güle güle BihteriM sevmiştim çünkü ben seni herkesin aksine içten içe hep seni haklı çıkaracak mazeretler yaratıyordum kendime..

1 yorum:

  1. Yeşilerik bende sevdim bihteri ve hep onu behlülün ayartıp kandırdıgını düşündüm tabbiii herkes buna karsı gelyordu o baska :))

    YanıtlaSil