9 Haziran 2010 Çarşamba

Mango kuyruğu başladı


Arkadaş Mangoda indirim başlamış dedi koştuk vardık yanına bakındık sağa sola bi iki parça çul çaput tuttuk ucundan kasanın oraya gelince muhabbet döndü haydaa ya!!
dedim sen yanlış yere çağırdın herhal mangoda indirim yok kuyruk var..

nasıl şairane oldu dimi:)

Uzun süredir Mangoya bakmıyordum çünkü artık çok kalitesizleştiğini düşünüyorum aynı cantalar tshirtler pazarlarda dolu üstelik yarı fiyatına okadar kuyruk derdini çekmek zorundada değilsiniz ama öğlen tatilinde giden kızlar olunca peşlerine takıldım bende bir adet basma desenli göynek beğendim baktım fiyatına 30 tl ehh dedim alayım bari yazın rahat olur ince bişey kotlarla güzel durur ama kuyruğun oraya bir girdik maşallah herkez 18 parça filan almış anacım kıtlık mı gelicek ne bu ya iki gün sonra tekrar indirim olur korkmayın bişey kaçırmadınız bende bu düşünceler ışığında bırakıverdim elimdeki basmayı..
buda böyle bir anı olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder