18 Mart 2013 Pazartesi

Kaldigimiz yerden

Maalesef cok sevdigim ev hayatima devam edemiyorum 3 haftadir. Bazi maddi sikintilar beni calismaya mecbur birakti tek tesellim suan dorugun ve benim olaya cabuk adapte olmamiz 3 hafta once ani bir hizla ani kararlar aldik evimizi tasidik doruk icin babaneye daha yakin bir eve gectik icinden cikan kiracidan sonra baktikki ev yeni bir kiraci icin degilde bizim icin doseniyor bizim zevkimize gore filan falan derken 1 hafta icinde elbirligiyle kendimii yeni evimizde bulduk simdilik memnunuz ins hep oyle olur..
Doruk bir muzik okuluna baslamisti ama cabucak hastalaninca yaz donemine erteldik drumuzun istegiyle nisan doneminde tekrar baslatmayi dusunuyorum ins.
Ben son zamanlarda okadar ani bir yogunluk yasadimki kendimi sudan cikmis balik gibi hissediyorum calismamayi evde oturu oglumu buyutmeyi okadar arzu etmistimki olmadi olamadi neyapalim Rabbimden hayirlisini dilemekten baska birsey gelmiyor elimizden utandirmasin ins bu karar icin.
Simdilik bizden haberler boyle gelir yazarim yine Hoscakalin..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder