18 Nisan 2013 Perşembe

Yardim

Maddi durumlardan dolayi seve seve ustelndigim tum
Gun anneligi biraktigimi yazmisim en son hc sevmiyorum calismayi bu bekarkende boyleydi evlendim ayni cocuk oldu ayni cocuk buyudu ayni herkes hem calisip hem muttlu olacak diye birsey mi var svmiyorum iste calismayi o kurumsal hayati kurumsal hayatin icindeki yozlasmayi kucuk beyinleriyle yaptiklari egi savaslarini kendisini bi halt sanip aslinda insani olarak hicbirsey olmayan mahlukatlarin agiz kokusunu cidden mutsuzum yine yol ayrimindayim ya daha fazla yipranmadan cekip gidicem yada mitsuzda olsam bin tane bahane yuzjnden calismaya devam edip kendimi kandiricam ne hapicagimi inanin bilmiyorum yardim bekliyorum daha omce yolumu hep aydinlatan icimi hep ferahlatan Rabbimden yardim

3 yorum:

  1. canım Rabbim yardım eylesin ne karar verdin?

    YanıtlaSil
  2. Ayriliyorum tugbacim yakin bi zamanda Allahin izniyle

    YanıtlaSil
  3. meltem ig de beni bulmanı reca ediyorum. mezinan olarak bu arada nasıl mutlu oluyorsan öyle yaşa bacım boşver gerisini.hülya:)

    YanıtlaSil