11 Mayıs 2010 Salı

Ev kadını mı iş kadını mı?


Süper bir hafta sonundan sonra artık takadı kalmayan bünye p.tesi sabahı iflas etti
sanki spora yeni başlanılan zamanlarda ki gibi vucudumda et kesiği ağrıları olunca işe gitmek pekte cazip gelmedi ve günü evde geçirme kararı aldım
zaten olay burdan sonra koptu servisi kaçırıcam korkusuyla birleşen uykunun en tatlı yeri servisin gittiğinden emin olduktan sonra benden ayrıldı ama ben bugün dinlenicektim biraz daha kal diye yalvardıysamda beni duymadı ve ben yatağın içinde bir sağa bir sola dönmeye başladım en sonun da dayanamayıp koca kişisinin işe gitmesiyle bende biraz mutfağı toparlıyayım bari diye kalktım kalkış o kalkış temizlik, çamaşır yaklaşık 4 makina kadar" annem her hafta nasıl 4 makina çamşır yıkıyorsun diye bana kızıyor ama koca kişisi 10 dakika için bile olsa dışarı çıkarken giydiği şeyi bir daha giymmiyor!!
En son oturup tv kumadasını elime aldığımda saat 8'di ve keşke bugün işe gitseydim dediğimi hatırlıyorum!!
Annem hep söylenirdi bütün gün çok yoruldum diye ama içimden aman ne yaptında yoruldun diye geçirirdim onu şimdi çok çok daha iyi anlıyorum bir ton sorumluluk var üstünde ev kadını olamk çok zor gerçektende gün yetmiyor iş yerinde saatleri kovalarken evde zamanın nasıl aktığını anlamıyorsunuz ama bizim gibi hem ev hemde işte çalışınca herşey dahada zor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder