28 Mayıs 2010 Cuma

Uzerime iki katli bina dustu anne gecikebilirim!!


Dun aksam saat 23:00 civari annmlerden eve donerken incirlide bir
hareketlilik herkez koprunun ustunde arabalarini parketmis asagi
sarkiyor yol felc tam bakirkoye ayrilan yoldan bahsediyorum arabayi
park eden kosa kosa kopruye kosuyor trafik adim adim ilerlemek mumukun
degil neoluyor ne bitiyor anlamaya calisiyoruz benim tahminim kopruden
biri atliycak herhalde insanlar onu kurtarmaya gidiyior oldu ama
asagidan ambulans ve itfaye sesleri geliyor donelim geriye biseyler
oluyor dedim yolun ortasina parkeden arabalara anlam vermeye
calisirken kopruden asagi inmeyi basardik yolun karsi tarafi dahada
beter birde baktikki kocaman bir tirdan devrilmis kocaman bir beton
parcasi var nedir bu sanki iki katli bir bina tam kopruyu gecmis
avcilar istikametine gidiyormus tir soforu anlasilan yuksekligi hesap
edememis ve uzerindeki yuk devrilmis bu ulkemizde siklikla yasanilan
birsey zaten yola cikmadan once bunlar hic mi dusunmuyor nerden gecer
diye nasil gidiyorlar kocaman bir yukle allaha emanet diye yanindan
gecen arabanin ustune devrilmis o koca beton yigini
dusunebiliyirmusunuz aksam evinize giderken radyoda atiyirum o saatte
"muzo"dinlerken uzerinize bina buyukluginde bir beton parcasi dusuyor!
korku filmi sahnesi resmen.. isin birde koprunun ustune arabalarini
salak sacmalak parkedip kazayi izleyen insan profili boyutu var ki
buda tam evlere senlik!!

2 yorum:

  1. gece gündüz herzaman kullandığımız yok şok oldum resmen ve çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  2. Zeynep , bende ayni sekilde sok oldum insan hayati nekadar degersiz hersey pamuk ipligine bagli

    YanıtlaSil