31 Mayıs 2010 Pazartesi

Kafa ütülemek!!


Haftasonunda dışarı çıkmadan önce sıcaktan bayılmış bir halde ütülerimi bitirmeye çalışırken herhalde beynimi akıttım ütülediğim gömleği bir kenara atıp saçımı yatırdım ütü masasına ve saçlarımı ütülemeye başladım bu bizim jenarasyonda ki bir çok genç kızın sıklıkla yaptığı birşeydi ozamanlar böyle düzleştiriceler maşalar vs.yoktu yani vardıda herkesin elini uzatıp alabileceği fiyatlarda değildi diyelim..
Üniversitedeyken okuldakilerin düzenlediği kopkop partiler olurdu o akşamın hazırlıklarının vazgeçilmezi işte bu saç ütüleme seanslarıydı daha sabahtan kalkar duşumuzu alır ütü masasının başında sıraya girerdik benim saçlarım düz olduğundan en çabuk benim iş biter diye ben sona kalırdım ütüyü yapan arkadaş sıcaktan ve bonus kafalı:) arkadşlardan bayıldığı için benim saçı öyle dandik ütülerdi ki saçlarımın ütüsüz hali daha düz olurdu sonra başlardık ne giycez derdine herkes birbirinin kıyafetine salça olurdu küpesine kolyesine..
en güzelide makyaj kısmıydı ev arkadaşımın aynayı odanın güneş gören kısmına koyup makyaj yapmasına bayılır saatlerce izlerdim küçük yaşta annesini izleyen kız çocukları gibi..
en sonunda herşey tamamlanınca çıkılırdı evden deli gibi eğlenilir sabaha karşı eve dönülürdü hey gidi günler hey ozamanları bazen öyle çok özlüyorum ki nekadar rahatmışız sorunsuz sorumlukluksuz hayatımızla derdimiz gücümüz bunlardı sınav haftası gelene kadar biz orda ne amaçla olduğumuzu bile unutrduk çoğu zaman..
bahar şenlikleri zamanı gelmeye görsün birde asıl hummalı hazırlık ozamanaydı günde 4kıyafet değiştirdiğimiz her kıyafet için ayrı makyaj yaptığımızı öyle iyi hatırlıyorum ki..
İşte haftasonunda ütü yaparken bunları düşündüm o günleri andım ö günlerde benimle olan yanımda olan hayatımdan geçmiş ya da hala benimle yaşayanlara selam olsun

4 yorum:

  1. {peri padişahı'nın kızı}2 Haziran 2010 15:39

    bahsi geçen mevcut bonus kafalı arkadaş olarak bu yazıyı okurken sanki o günleri de tekrar yaşadım. "hey gidi günler" tamı tamına 5 yıl geride kalmış...
    düşündüm de; o zamanlar aslında ne çok
    önemli-önemsiz! dünya derdimiz varmış.
    en çok makyaj seanslarımızı özledim,, ama hayır.. şimdi herbiri ardı ardına sıralandı hafızamda...
    baharın gelmesiyle, edirnenin bahçeli evlerindeki biçilen çimlerin kokusu bile bi başka olurdu zübeyde akşamlarında...
    dolu dolu yaşanan o günler geride kaldı belki ama şimdi ki dostlukların tadı da bir ayrı...
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Peri padisahinin bonus kafali kizi:) o anilari guzellestirenlerin yuzumu guldurenlerin en basindasin:)) sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  3. hoş bi anı yazısı olmuş ama beni güldürdün yeşil erik çünkü ben hep kendi saçımı kendim ütülemek isterdim bide benim saçlarım hep belime kadar olmuştur nası gür üstelik tabi kimse ütülemek istemezdi bide biz lisenin başlarında ütülerdik üniversitedeyken hepimizin saç düzleştiricileri vardı ama kadın milleti bu onun içinde yine ayna önünde sıra olup seninki mi daha iyi düzleştiriyo benimki mi diye itişir dururduk :) en çok güldüğümde benim saçlarım hayli gür olduğundan tepemde bi yerde ütü erişemezdi saç diplerine oralar tülerik kalırdı kat izi olurdu :) korkunç :)

    YanıtlaSil
  4. PPB;) gercekten bu utu olayi her genc kizin basina geliyor sanirim bide yagmur yagmasin elektrik carpmisa donerdik:)

    YanıtlaSil