4 Ocak 2011 Salı

Hazirlik hazirlik..

Oglan icin hazirliklari artik hizlandirmaya baslamam lazim milletin daha 5. Ayda dogum cantasi kapida bekliyor bizde tik yok bu hafta dolabi gelicek camasirlarini yavas yavas yikayip utulemeye baslamaliki yerinede yerlessin bir an once.. 
Haftasonu gittigimiz market alisverisinden hacisakirin bebek camasirlari icin uretilmis sabununu ve dalinin yumusaticisini aldim iyimi yaptim kotumu bilmiyorum organik deterjanlar bu ara cok revacta ama hersey organik olmadiktan sonra hicbir anlami yok zaten oyle cok bilinc yuklu bi anne olmak istemiyorum cingene sopari gibi buyusun iki yasinda psikologlara goturmeye baslamayalim biz nasil buyuduysek herkes nasil buyuyorsa oyle buyusun istiyorum belki bu isin kolayina kacmak belki boylesi daha tembel isi ama ne bileyim iste..
Bebek bezinide aldim alisveriste ama hicte emin olmadam prima premium yenidogan dun aksam
Icini actim baktim pek bir minik o nekadarcik bi popo olucakki ona sigacak meraktayim dogrusu birtane daha o paketten alsammi yoksa direk 2 numarasinimi alsam bilemedim?
Bugun yine keyifsizim aksam uykularim boluk porcuk her sabah uyanir uyanmaz isyanlari sallamaya basliyorum en buyugu kocaya tabi:s baskasi olsa bukadar kaprisi cekermiydi emin degilim sen burayi okumuyorsun diye rahat rahat soyluyorum  tesekkur ederim sevgilim hamilelegin basindan beri mizmizliklarima, isyanlarima, kaprislerime heraksam masajjj diye cagrilarima gosterdigin sonsuz sabrin icin:)



6 yorum:

  1. Kolaylıklar size.. ve maşallah diyelim eşinize.. hakikaten de her koca çekmiyor o kahrı ve hele ki her akşam masaj.. bebek olduğunda da yardımcı olur emnim..

    YanıtlaSil
  2. Deli anne; bu hitap sekli hic hos degil aslinda ama siz uygun gormussunuz:)
    babalik gercektende annelik gibi icgudusel birsey degilmis hamilelegin basindan beri bunun daha cok ayrimina vardim esime bakarak bebek bakimi konusunda acikcasi cok umitlu degilim ondan ama tek umidim bana duydugu ask:)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin:)bez 1 tane yeni dogan bulunsun elinde,ne kadar küçük geliyo di mi şu an sana,dogdugunda büyük gelecek o bezler:))

    YanıtlaSil
  4. Cokoprenses sorma oyle kucukku baktim baktim anlamlandiramadim:)

    YanıtlaSil
  5. canımcım kolay gele en kısa zamanda hazırlıkları bititrirsin inş. bende dalanın sabun tozunu kullanıyorum. bizim şirket kimyageri ile görüştüğümde sıvıların içerisinde daha çok kimyasal oldugunu söylemişti ama en önemli olan şey iyice durulaman demişti bende iki kere duruluyorum ne yıkadıysam.

    YanıtlaSil
  6. Saolasin tugbacim bunu soylemen iyi oldu benimde kafami kurcaliyordu deterjan olayi su hazirliklari bi tamamlasamda rahatlasam artik bitmeden doguruvericem diye odum kopuyor:)

    YanıtlaSil