8 Ocak 2011 Cumartesi

Nst ve 33. Hafta kontrolu

Bu hafta iki kere yasanan sanci ve bele giren agrilar beni nstyle
erken tanistirdi normal sartlarda bukadar erken almiyorlarmis.
Randevumuza gec kaldigimiz icin kahvalti bile etmeden sirt ustu nstde
yatmak bana yaramadi hafif bir fenalik hali hasil oldu biraz dinlenip
toparlandiktan sonra ultrasona girdik ordada ayni sey geldi buldu ve
maalesef bu kontrolden hicbirsey anlamadim hep binbir hevesle
gittigimiz kontrolden resmen kacarak uzaklastim bebis 1900 gr olmus
suan bi sorun yok dedi ben daha fazla dinleyemeden attim kendimi
disari demekki neymis once can sonra cananmis hala halimiz..
Solugu istinye parkta Sarayda aldik bi cabuk full kahvalti
arkasindan alisveris kesmedi ustune birde akmerkez ohhh super geldi
akmerkezin yenilenmesi bitmis gibi bayada guzel geldi gozume ozellikle
dukkan burgerin acilmasi tam isabet olmus ama maslaktaki dukkan
burgeri aratmadi degil patates kizartmalarini begenmedim esim sogansiz
burger istemesine ragmen koca bir soganli burger geldi falan filan..
Aslinda eyvah eyvah 2 ye gitmek istiyordum bugun ama artik halim
kalmadi belki yarin..

1 yorum: