14 Kasım 2011 Pazartesi

9.ay kontrolu

Bu ayki kontrolumuzde kan sayimi yapilacakti bebegime ama sabah ac gelmesi gerektgini soylemeyen drmuz sayesinde yirtti bu isten benim afacanim:)
Bu ay ki olculerimiz 8590kg 73cm 45cm kafa capi
Istah sorunumuz halen devam ediyor ozellikle son iki gundur iyice yemeden icmeden kesildi agzini asla actiramiyorum birak kasigi su bile icmeyi kabul etmiyorsun sanirim dis sikintisi yuzunden ama dra gore dislerin gelmesine varmis ahh bi ciksalarda rahatlasak artik dun gece jel surup peditus verdim birazcik rahatladin yoksa surekli mir mir edip huysuzlaniyorsun icim gidiyor boyle zamanlarda senin aci cekmen beni delirtiyor hareketliligin arttikca evimizin daginikligi daha da cekilmez oluyor seni iki saniye birakip ise elimi suremiyorum ki temzilikci ablada sagolsun iyice terketti bizi ugramaz oldu sanirim yeni birini bulma vakti geldi yoksa ev cop olup cikacak ogrenci evlerini gectik gunler su gibi akip giderken beni cocukluktan kadinliga surukleyen baban ve annelige surukleyen seninle kocaman bir aile olmanin tadini cikartamadigimi hissediyorum bazen telasa kapilip birseyler yapmak istiyorum hani size daha layik olmak icin hayatin hakkini vererek yasamak icin ama olmuyor ki sanirim akisina birakma zamani simdi hersey yavas yavas oturacaktir.

2 yorum:

  1. siz çook şekersiniz kii..
    maşallah size..
    yazılarınızı okumak çok keyifli:)
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bir tutam kekik; Tsk ederiz:)cok mutlu oldum yorumun icin bende hemen senin bloga girip kurcaliyorum sevgiler

    YanıtlaSil