29 Kasım 2011 Salı

Akisina birak..

Mustafa sandalin sanirim
Boyle bir sarkisi vardi akisina birak diye cok severdim ortaokuldayken bu zati muhteremi hey gidin hey yillar gecmis ustunden ilk kasetimi aldigim
Gun geldi aklima babam evimize kocaman siyah bir pioneer almis ilk kez cd calarli birsey gorduk yeni turku cdsi ilk cdmizdi benim aldigim
İlk kaset oya boranindi bir bayram
Sabahi babMdan ilk bayram harcligimi aldiktan hemen sonra guzel gunlerdi..
Bu aralar cocuklugumu daha sik ozler oldum sanirim cogu zaman dalip giderken buluyorum kendimi zamani durdurup bir gecmise birde gelecekte o an duran zamani hatirlayip hatirlamayacagimi dusunemeye gidiyorum en son dedigimden beri daha cok akisina birakiyorum yemek yemeyen ve uyumayan bir cocukla mucadele etmekten yoruldum artik sikayette etmemeliyim biliyorum zaman gelicek bu gunleri bile ozleyecegim zaman gelecek..

4 yorum:

  1. Uvv meltem dudaklar silikonlu gibi duruyor,bayıldım.

    Ana-oğul ikinizide yerim sizi,kuzu gibi bakmışlar.

    Bu arada doruk bildiğin poz vermiş boş bakmıyor çocuk :P

    YanıtlaSil
  2. YAaa bos bakmiyor icine bir kuduruk ruh kacmis o oyle baktiriyor:)
    Canim benim
    O senin guzel bakisin sevdigin icin guzel goruyorsun bizi darisi basina diyelim yeniden ;)

    YanıtlaSil
  3. Masallah cok tatli..Cok güzel bir fotograf.. ;)

    YanıtlaSil
  4. vintage duygular;tesekkur ederız ayrıca burdanda olsa dogum gununu kutlarız

    YanıtlaSil