24 Kasım 2011 Perşembe

Guven duygusu mu??

Doruk dogdugu gunden beri hep kendi yataginda ama benim odamdaydi son gunlerde artan dis agrilarindan dolayi oldugunu dusundugum gece sik sik uyanmalarinda yatagindan aglayarak kalkip ayakta korku dolu gozlerle bizi izler oldu yat diyorum yok pis pis yapiyorum yok kis kis yapiyorum yine yok e bende mecburen yanimiza aliyorum orda sicak ortami buldugindan midir nedir yamacima yamacima sokulup kedi yavrulari gibi gerine gerine uyuyor ama yatagina yatirdigimda anlayip tekrar uyaniyor velet ben artik daracik yerlerde yatmaktan her sabah boyun tutulmalariyla kalkiyorum yataktan ayrica buna alisacak diyede cok korkuyorum birkac anneyle konustun bunun cocugun budonemde kendisini guvende hissetme ihtiyaci dogramis buyuzdende anne baba sicakligini ararmis yedi yasina kadar bi cocugun annesiyle yatmadsinda hicbir zarar yokmus bu cocuklar ileri donemde kendilerine guvenen tipler olurmus ama bu bana pek mantikli gelmedi birkac yazi okudum bununla ilgili ama hepsi birbirinden farkli ifadeler iceriyor celiski diz boyu??
Ben hala doruga bir oda yapmadim suan oturdugumuz evden cikmak niyrtindeyiz diye ama sanirim bir sure daha buralardan ayrilma gibi bir sansimiz olmayacak bu yuzdende yakin bir zamanda oda olayina girisicem hayalim resimdeki gibi bir oda yapmak nerden bulurum bu tarz bi yatak hicbir fikrim olmasada arastiricam diger yandan montesari egitimine uygun bir oda yapmakta kafami kurcaliyor kararsizim acele etmek istemiyorum ama dorugun surekli yanimozda olmasinida istemiyorum bu konuda fikirlerinize ihtiyacim var bana yardimci olur musunuz??

2 yorum:

  1. Benimde 11 aylık bir oğlum var ve bizde aynı şeyleri yaşıyoruz. gece ağlayarak uyanıyor susmayınca hoop yanımıza...ve anında uyku moduna geçiyor sabah nasıl kalktığımızı uyuyup uyumadığımızı dahi anlamıyoruz. Şimdilik bende oğlumun odasını ayırmayı düşünmüyorum en az 3 sene aynı odayı paylaşmayı düşünüyorum güven duygusu için buna ihtiyacı var. Ayrıca oğluşum beni sadece 5 ay emdi bunu telafi etmek için koyun koyuna bile yatabilirim:) Hepimizin Allah yardımcısı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Ummu eymen sende katiliyorsun demekki bu goruslere dorukta 7 ay zae zor emdi İns O guven duygusunu asilamayi. Basarabiliriz evlatlarimiza allah yardimcimiz olsun

    YanıtlaSil