18 Haziran 2013 Salı

Son zamanlarda biz..



Nezamandir yazmaya yazmaya yine pas tutmus buralar icindeki satirlarda neler var oysa ki helede yavrukusumun ana rahmine dustugu andan buzamanda kadar yazilanlar benim icin pek degerli..
Oglusum artik 27 aylik abi oldum diyor hala bebekce konusuyor ama her dedigi anlasiliyor cok dilli hic susmuyor hep bir hareket halinde uzun zamandir dr ziyaretinde bulunamadigimiz iin olcum ne durumda bilmiyorum zaten artik oyle seylerede takilmiyorum gelisimi gayet iyi durumda yeme sorunumuz zaman zaman nuksetsede eski donemlere nazaran bal kaymak bu tamamen benim rahatligimdanda kaynaklaniyor olabilir tabi:)
Bu arada buyuk bir gelisme kaydedip bezi birakti oglum hemde bendaha tam olarak cis egitimine bile baslamamisken hemen hemen 1 yildir lazimlik banyoda duruyordu zaman zaman gidip yapiyorduk birkac kitap okumudtuk ve camasirlari alip siralamistik ama bi iki gun bezi cikartip sonra kendiliginden birdaha bezi taktirmamasi bana buyuk bir supriz oldu:)
Emzik hala gundemimizde daha yeni bezi biraktik diye ustune gitmek istemedim sanirim okula baslamadan birakiriz okul deyince henuz okul deneyimimiz yok benim okula vermeye pek niyetimde yok galiba kis doneminden sonra oyun grubu yapariz diye umuyrum gecen aylar muzik grubu deneyimimiz olmustu yamaha classta cok eglendik ama surekli gidebilecegimiz bir yasta olmadiindan oyun grubu gibi haftada bir eglendik ciktik modunda gecti dersler gecen hafta itibariylede aqua totsa kaydolduk 30 haziranda basliyoruz derslere deneme dersi fena gecmedi ama ogretmenine yapisti oyuzden pek birsey ogrendi diyemiycem bakalim biz ana baba olarak gelisimine katkda bulunacak herseye heves ediyoruzda o hangisine ilgi duyacak gorecegiz.
Saclarimizi kestirdik ana saci olan kuyrugumuz gitti cok uzuldum ama buyuklerin acin su cocugun ensesini yaz gunu rahatlasin demeleine artik cevap yetistiremez olmustum resmen mahalle baskisiyla kestirdik guzelim sacini..
Bizden haberler simdilik boyle he bide sey var ben yine evde anne olmaya ozendim Allah sonumu hayir etsin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder