29 Nisan 2010 Perşembe

Ayrım mı var ayırmaya uğraşanlar mı?

Burada ki yazı üzerine gün boyunca durdum düşündüm ki ofiste yurt dışından gelen Ceolar dolu iken, ki yapılcak işler patır patır üstüme yıkılırken, ki sürekli gelen telefonlara, maillere cevap vermeye calışırken..
Siteye girdim baktım yorumları okudum yorum yazdım cevabına baktım vs. vs..
Sonra mesai saati bitti servise bindim tekrar düşündüm nedir bu Türk Kürt ayrımı nezamandan beri sesler bukadar yükseldi ayrımcı düşünceler bu kadar bütünleşti ve Kürt Türk çizgisini kesin olarak çizdi?
Ne zaman biz türk olduğumuz için kürtler ermeniler karşısında mahçup suçlu olduk nezamandır hepimiz zenginlikler ülkesinde yaşayıp bütün imkanlar önümüze serilmiş yaşarken onlar sefalet içinde yaşadılar hep ezen biz ezilen taraf onlar oldu ya da olduysada bunun suçlusu bizim Türk olmamız ilan edilir oldu uzun süredir ki çok çok uzun süredir şehitler verirken şimdi dağlarda eli silahla pusu kurarak gezen teröristlerde şehit ilan edilir oldu bir yumruk atıldıgında bunun cığlığı ortalığı kaldırmaya yeterken şehit analarının feryatlarına kulaklar kapatılır oldu.
Hiç kimse kusura bakmasın ben bu kadar masum bakamıyorum olan olaylara birileri bir saat kurdu ve o saat takır takır işliyor günü geldiğinde alarm çalıçak ve asıl ozaman hareketlenme başlıycak ama ben bunun için bekleyelim görelim demek istemiyorum
Benim gibi düşünen milyonlar var biliyorum!

4 yorum:

  1. Yeşil Erik seni ilk yazından beri takip ediyorum,lütfen artık hep böyle uzun uzun yaz.Bütünüyle katılıyorum.

    not: ilk izleyicin ,ilk hayranının.eğer bana güvenebilirsen seninle bir kahve içmek isterim :))

    YanıtlaSil
  2. Benim sansli okurum siz istersinizde bem yazmazmiyim soz daha uzun yazmaya calisicam ve sizi fevkaldenin fevki yazilarimdan mahrum birakmiycam:)
    sizinle bir kahve hatta yanindada bir tatli yemeyi cok isterim ve fakat sizi nasil taniycam yakaniza kirmiZi bir gul takarmisiniz:P

    YanıtlaSil
  3. Popomdan tanırsın diyeceğim ayıp olacak şimdi :P
    Görmemek mümkün değil yani ehihihihi :P

    YanıtlaSil
  4. Hohoho:) sizden gun ve saat konusunda bir mail bekliyorum o halde kucuk hanim

    YanıtlaSil