30 Nisan 2010 Cuma

Liseli Borsacı


Az once "Liseli borsacı" haberini okuduğumda borsacılık üzerine kısa çaplı bir araştırma yaptım çünkü borsacılıkla ilgili pek bilgili değilim hatta hiç değilim tek bir borsa oynayan yakınım yok sadece bir arkadaşımın kuzeni uzun süre kendi çapında borsa oynadıktan sonra etrafındakı kişilere kazandığı bir kaç yüz lirayı emsal teşkil ettirerek dolandırıp sülalesi tarafından afaroz edilmişti onu tanıyorum onuda tanımıyorumda arkadaşım anlatmıştı ordan biliyorum..
Neyse efendim borsacılık bana çok cezbedeci bir meslekmiş gibi göründü evet stresse deli gibi bir nevi kumar çünkü ama totonuzun üstünde oturup evinizde ya da ofisinizde takip etme şansıznı yüksek sadece biraz sayısal bilgi piyasa bilgisi birazda kıvrak zeka gerektiriyor sanıyorum kazandığınız deli paralar var ortada gerçi borsanın haram olduğunu savunanlar var ama ben böyle düşünmüyorum emek karşılığı kazanılmış bir değer sonuçta elinizde ki birde bizim mesleğimize bakalım karışan görüşen var mı var hergün bir dünya insanla muhattap olup dert anlatmak çok afedersiniz bu bi dünya insanın büyük çoğunluğunun kıçını yalamak var mı o da var yaptığınız işte takdir edilmemek en ufacık bir hatada dünyanın en beceriksiz ve salak insanı lanse edilmek var mı oda var kazandığınız paranın fındık kabuğunu doldurmaması üstüne 2 senede tek bir zam bile almamak ve amerikan şirketinde çalışıp türkiyede ki krizin bahane edilmesi var mı o da varbakınız henüz iş ve işin yoğunluğuyla ilgili tek bir şikayette bulunmadım çünkü benim sorunum insanlarla!!
oysa borsa öyle mi ne güzel bir meslek belkide değil aslında ama bana bu sabah yaşadığım ciddi sinir bozukluklarından sonra sanırım uzunca bir süre öyle görünecek bir gün burayı borsacı arkadaşlar okuyacak olursa hayalimi yıkmayın emi ben hayal dünyamla mutluyum.. umutluyum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder