28 Nisan 2010 Çarşamba

Okuyorum ama unutuyorum sonra yine okuyorum..

Geçen akşam bir arkadaşım kitaplığımın önünde durdu şurdan bana bir nefeste okunacak akıcı bir kitap verirmisin bu aralar kafamı dağıtmaya ihtiyacım var dedi başladık beraber karıştırmaya belki 10 tane kitap baktık hepsinide okuduğumu düşünüyorum ama konularını hatırlayamıyorum ne varsa silinmiş hafızamdan herhalde okumadım daha önce diye düşünmeye başladım en sonunda Kirazede karar kıldık o kitabı aldı gitti ben arkasından kitaplığa geri döndüm bir tanesini seçtim bunu okumadım herhalde dedim kitabın 10. sayfasına geldiğimde daha önce okuduğumu hatırladım sonra gidip başka bir kitap daha seçtim ve yine aynı şey kitaba bir baktım daha 1 ay önce okuduğum kitaptı.
Ben bi ara gidip şu B12 iğnelerimi yaptırsam iyi olucak sanırım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder