19 Nisan 2010 Pazartesi

En sevdiğim iphone uygulamalarım


iphone'un ilk kullanıcılarındanım hatta hala 2g olanlarından kullanmaya devam ediyorum bana yetiyorda artıyor 2g oyüzden elimde çürüyene kadarda değiştirmeyi düşünmüyorum artık tüm hilesini hurdasınıda öğrendiğim için en ufak bir sorunda yüklüyorum yeni bir firmware oldu bitti:))
An itibari ile en sevdiğim oyun ve uygulamalar ekte ki gibidir.

Bilgilerinize:))

Net tv: bu program her kanalın bır uygulaması olmadan once cok ısıme yaradı bır cok tv kanalını canlı canlı izlemeye olanak sağlıyordu artık pek kullanmıyorum.
Pes 2010:Bu eşimin en sevdiği oyun:)
Sünger bob türevi 3-4 oyun:Durucuğun halaaa oyun oynayalımmı diye başladığı zamanlarda benim çok işimi gördüler sağolsunlar
ivideo camera: Benım telefonum 2g olduğu için kendinden kamerası yoktu bu program kurtarıcım oldu.
Pixelmetrist:telefon ekranında ki kayıp pixelli temizleyen mucizevi program..
Pocket chef:Eğlenceli bir oyun
İM:Msn için harika çözüm
ve şuanda en sevdiğim oyun olan iKelime oyunu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder