25 Temmuz 2010 Pazar

Dr who


Son gunlerde kı yenı favorı dızım "dr who" bu sıcakta dısarıya cıkmayı bırak dısarı cıkmak ıcın hazırlanmak bıle olesıye zor gelırken klımanın altında bu dızıyı ızlemek benım ıcın gercekten ılac gıbı oldu ılk sezonu gecen kurban bayramında cnbc-e'de ızlemıstım ozaman nedense devamını getırmemısım gecen gun ınternette ne ızlesem dıye dusunurken karsıma cıktı ve resmen bagımlısı oldum 2. sezondayım suan sındıre sındıre ızlemek ıstıyorum spoiler fılan okumadan her gun bır kac bolum ızlemeye calısıyorum.

Dizi tam anlamıyla fantastik bir bilim kurgu ama aynı zamanda mizahi yanlarıda ağır basıyor birde içinde böyle bağıra bağıra bir romantizim barındırmaması da beni ayrıca cezbetti yaz gunlerınde benım gıbı evde kalmayı tercıh edenlere sıddetle onerılır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder