23 Temmuz 2010 Cuma

Elbise askına



Suan tam olarak garson boyum yanı ne tam gobıslı nede gobıssız aslında daha cok erken gobek olayı ıcın ama nedense benım cok erken cıktı (ılerı derecede hazımsızlık sorunumdan kaynaklanıyor olmasıda muhtemel)bende anlayamadım nedenını pantalonlarım hep dar kesım oldugu ıcın ıcınde rahatlıkla nefes alamadıgım seyler ve her sabah resmen kufurler savurarak ıclerıne gırıyorum su aralar en sık gıydıgım sey elbıse ve eteklerım ama stoktakılerıde hep tukettım nette elbıse modellerıne bakarken su ıkı elbıseyı cok begendım tabı bu elbıselerı benım suanda gıyme sansım pek yok cunku belden kemerlılerama yınede normal sartlar ıcın hosuma gıttı yaz aksamları ıcın ıdeal nerde buldugumu bılmıyorum gecen gunlerde dosyama atmısım..

2 yorum:

  1. kıs benimde göbek fırt diye çıktı niye çıktılar yahuu daha çok erken değil mi... birşey değil Aldıgım kiloda topu topu iki kilo...

    YanıtlaSil
  2. bende ıkı kılo aldım ama sen 4 aylıksın ben daha 2 böhüü ben cok bıle almısım:0
    tugbacım benımde hemen gobek cıktı kı normald ben gobekten degıl basenlerden kılo alırdım anlamadım kı bu neyın nesı erkek ya da kızda daha cabuk gobek cıkarmıs gıbı bır gorus var mı acab??
    bu arada sızın cınsıyet bellı mıydı??

    YanıtlaSil