14 Temmuz 2010 Çarşamba

İnternet ve içinde bulunduğumuz süreç


Günler hızla geçerken bu hafta raporlu olmanın verdiği rahatlıkla yattığım yerden bütün gün doğum ve hamilelik süreciyle ilgili bir ton şey okuyorum bunların içinde en fenası forumlar okadar çok kulaktan dolma bilgi var ki faydalı bilgiye ulaşmak sanki imkansız faydalı bilgiyi geçtim size zarar verecek bir çok şey mevcut bu yüzden elimden geldiğince okumamaya karar verdim ama konu ilk tecrübe olunca insanın elinde olmuyor kitaplardan daha kolay ulaşabildiğimiz internet bilgilerini tırtıkladıkça tırtıklamak istiyor insan..

Bunların içinde en çok beğendiğim ve faydalı bulduğum site şurası aslında bizim için çok erken ben bazı sorunlardan dolayı bu doğum olaylarına yakından bakmaktan yana değilim ama nasıl başlarsanız o şekilde gidermiş ben kafamda hep normal doğumu düşünürsem inşallah bebekte kendini buna hazırlar..

Doktora gittiğim zaman soracak olduğum bin beş yüz tane soruyu hep unutuyorum aslında çokta sık gidiyoruz doktora nazlı karayemiş sayesinde ama o anda başka şeylere konsantre olunca kafadaki soru işaretleri es geçiliyor bu arada bu kadar çok doktora gitmenin bize avantajı karayemişin gelişimini an be an takip edebilememiz oldu elimde neredeyse daha şimdiden bir albümü dolduracak kadar ultrosan resmi oldu işte buda en son çekilen veskalığımız:)

2 yorum:

  1. hayırlısıyla kucağınıza alın bebişiniz inşallah :) bu süreçle ilgili tavsiyem herşey olacağına varıyor ne kadar planlasak stres yapsakta..o yüzden olabildiğince keyfini çıkarın :) sonradan çok özleniyor hamilelik dönemleri :)

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim aslinda tecrubeli olan herkes ayni seyden bahsediyor insallah bu riskli 3 ayi atlattiktan sonra hersey cok daha guzel olur bizim icin
    sevgiler bizde :)

    YanıtlaSil