11 Kasım 2010 Perşembe

Agirlasmak..

Yemek yapmak filan hak getire asagidaki cin usulu soyali tavuk en cok
tukettiklerimden en azindan icinde sebzede var diye kendimi
kandiriyorim eve gelir gelmeZ pijamalarimi giyip yorganin altina
giriyorum bu yorgunluk ve bitkinlik tamamen quarter sonlarindaki is
stresi ve yogunlugundan olamaz sanirim giderek agirlasiyorum..
ustelik daha onumuzde normal sartlara gore en az 13 hafta var son gune
kadar calisirim dogum sonrasindada oglumla daha fazla geciririm
soylemlerimi yutmak uzereyim hissediyorum!
Senelik iznimi filan kullanmak istesem insanlar beni oldurecek kivama
gelir kimsenin umrunda degil ki benim karni burnunda olmam bukadar
stresin icinde bu kiz etkilenecek diye dusunen yok herkes kelle avcisi
olmus sinir ettikce zevk aliyorlar kim kime disini gecirirse..
Bazen lanet olsun deyip gitmeyi cok istiyorum en cokta tuvalet
koselerinde aglarken bunu istiyorum ama olmuyor yigitlige .ok
surulmuyor.

1 yorum:

  1. canım hiç bir şey su an senden ve bebişinden önemli değil hiçç sıkılma canını sıkma bu tarz şeyler yüzünden de sıkıntıya girme... bir kaç hafta sonra daha çok agırlaşmaya bel ve sırt sorunların çıkmaya başlayacak öyle bebişi son günlere kadar oralarda sürüme :) izin mizin hallederiz inş. herşey nasip kısmet nasipte ne varsa onu yaşayacağız zaten dediğim gibi hiç birşey senden ve bebişten önemli değil...

    YanıtlaSil