26 Kasım 2010 Cuma

Oğluşa yeni yıl cicişi:))


Eee yeni yıl cicişleri piyasaya düşerde oğluş kusur kalır mı bizim başımız kel mi:)

Hoş bu yeni yılda giyemeyecek bunları ama ben yinede almadan duramadım..
Dün akşam kıyafetlerini döktük ortalığa babanesi halası hiçbirşey almadım diye diye 28 tane iç badi yapmışız hepside yeni doğan badisi dur artık dedim kendime çocuk sanki sadece badiyle idame ettirecek hayatını ilk bebiş hevesi diyorlar sanırım bunun adına:))
Artık geri kalan hayati ihtiyaçlarını tamamlamak lazım ama böyle zorunlu olması hoşuma gitmiyor aynı sıkıntıyı ben evlenirkende yaşamıştım yapılan zaruri alışverişler beni çok kastırıyor ve abudik şeyler alıyorum sonuçta oyüzden bir an önce başlamalı ki yavaş yavaş bunalmadan tamamlayabilelim eksikleri..
l

3 yorum:

  1. Çok tatlı :)
    çok cici..
    Eminim çok yakışır oğluşuna :)
    güle güle giysin inşallah..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. güle güle giysin:)
    naptınız 28 tane:) 10 taneyle hallettik biz ilk 2-3 ay.şişman doğsaydı 20 günde sığmazdı içine.ilk 3 ay 10 badi,7 tulum+5 takımla geçirdik:)

    YanıtlaSil
  3. Tsk zeliha:)


    Cokoprenses iste bizde badi cokta tulum takim yok:)
    abartmisiz biraz sanirim:)
    corap filanda yok eldiven sapka.. Biberon emzik
    besik dolap.. Hic biri yok ama olsun 28 tane badimiz var:)

    YanıtlaSil