8 Kasım 2010 Pazartesi

Haberler,detaylar vs..

Cuma günü hacılarımızı yolu ettik babam uçak yolculuğundan çok fazla korktugu ve ılerı derecede hipoglisemi hastası olduğu için hep tedirgindik ama hamdolsunki kazasız belasız medineye varmışlarŞimdi her telefon açışlarında hayranlıkla yaşadıklarını anlatıyorlar bir milyon kişi aynı anda sabah namazı kıldık diye bir anlatışları var ki çocuklar gibi şenlerRabbim gittikleri gibi mutlu huzurlu ve sağlıklı dönmelerini nasip etsin.
Cumartesi sabahıda şeker yüklemem vardı sabah erken saatlerde gittik bir önceki günden kalan yorgunluk ve stresle kan verme aralarında bol bol uyuduk hastahanede, sonuçlar iyi çıktı şekerle ilgili bir sorunumuz yokmuş ama oğluş biraz küçümenmiş yaşıtlarına göre taktım kafaya ben mi besleyemiyorum onu diye ama kendım+8kg almış biri olarak gayet beslendiğimi düşünüyorum sanırım biraz daha protein ağırlıklı beslenmeliyizŞimdilik bizden haberler bukadar bol bol blog okuyup etraftaki hamile blogcuları özenle izlemeye devam ediyorum.

4 yorum:

  1. şimdiden düşünme zayif mı küçük mü diye boşver:) doğduktan sonra yeteri kadar kıyaslama yapıyosun zaten ay çocugum zayıf mı diye,tadını çıkar bugünlerin.emin ol senin beslenmenle alakası yok.parmak çocuk değil ya bu elbet belli bi standart ölçüyle doğacak:)

    Allah kabul etsin hacılıklarını,Allah kavuştursun.

    YanıtlaSil
  2. Amin..
    Ahh ayse o kadar cok taktimki kafayi bu gidisle +8 diye uzuldgum +15e gider gibi geliyor kayinvaldem bu hafta beni besiye aldi heraksam et balik sebze uclusunden yapip is cikisi yemege cagriyor:()

    YanıtlaSil
  3. her sabah bir yumurta her aksam yagsız bonfile veya kofte ye.1 ay sonra 1 kg almamıs olursa bana gel :) bende de tam senin zamanlarında boyle olmustu bol proteinle astık olayı.bedo 3650kg dogdu ki 4u de gecerdi de ben normal dogum istedigimden son zamanlarda yemedim zorlanmıyım diye:) ayrıca son zamanlarda haftada 500gr falan alacak zaten merak etme.bir de su kilo olayına takılma yahuu.32 kiloaldım ben yaww yazıyla "otuz iki" 9 ayda aldım 6 ayda 22 si gitti.kalan zamanda da gerisi gidecek inşallah.tabii sen benim kadar abartma ama cokta kendini kasma.hamileligin tadını cıkar bir daha hic oyle canının cektigini yiyemiyorsun :))

    YanıtlaSil
  4. Ne diyorsun mubi 32 kgmu:000
    bu soyledigin sabah sabah dunyama isik sacti desem:))
    harikasin tavsiyelerine uymaya calisicam ins bizimkindrde ise yarar..

    YanıtlaSil