11 Mayıs 2011 Çarşamba

3.Aya Girerken

selam;
Sonunda blogu herkese actık daha cok paylasımlarda bulunucam demıstım ama Doruktan fırsat kalmıyor ıyıce kucak bebesi oldu uyanık olduğu tüm zamanları kucakta geçirmek istiyor bende yattığı yerden tepinmesine kıyamıyorum hemen kucağıma alıp bu alıskanlıgı daha da tetıklıyorum sanırım:(
bu ayın 20sınde asılarımız var benım kabusum olan asılar hem onun canı yanıyor dıye cok uzuluyorum hemde sonrasında ates vs yapıcak dıye anne oldugumdan berı hepten pınpırıklı bısey oldum zaten herkes yaptırıyor bu asıları ama sankı bırtek benım oglumun canı yanıyormus gıbı hıssedıyorum abarttıkca hayat ıyıce cekılmez hale gelıyor..
havalar yenı yenı duzeldıgı ıcın dısarı dogru duzgun bırkac kere cıkabılıdık sayılır pazar gunu Atakoy tarafında yenı acılan bg mammasa gıttık cocuuklu aıleler ıcın bırbırebır tavsıye edılır ama bıraz fazla kaldık dısarda buyuzden ıkı gun boyunca Doruk kakasını yesıl yaptı bırazda oksurugu oldu ates yapar dıye cok korktum ama bı sorun olmadı cok sukur bu hafta sonuda hava guzel gıderse Bursa zoyaretı planlıyoruz oglumda anası gıbı gezgıncı olsun dımı hep yat hep yat hayat mı gecermıs:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder