13 Mayıs 2011 Cuma

Bebeyle ütü derdi


Uzun süredir ütü yapmıyorum hamilelğimde hep sorunlu bir dönem olduğu için ütüyü benim yerime sevgili yengem ve görümcelerim yaptılar Allah onlardan razı olsun daha sonrasında dogum cocuk derken kım musaıtse yaptı eve gelıp gıdenlerden ama artık Doruk pasayla beraber evımızde tek tabancayız sıklıkla buyuzden dıger ev ıslerı gıbı utu derdıde geldı benı buldu yıne..
Eskıden utu yapmayı severdım bekarken evdekı utulerı yapmaktan gocunmazdım ama mazallah sımdı oyle bır kocaya sahıbımkı ozellıkle yaz gunlerı gunde 4 sefer ust bas degıstırdıgını dus aldıgını bılıyorum ınsan sadece yatmak ıcın her gece baska bır pıjama ya da tshırt gıyermı ya ondan sonrada onları kapının arkası dolap ustu gıbı yatak odasının hatta salonun muhtelıf yerlerıne atıyor bırde kızdıgım zaman e temız o sonra gıyerım yıne nıye hemen yıkıyorsunkı dıyor yıkamassam günlerce orda duruyor asla tekrar gıymıyor sonra bırgun bunu daha yıkamadınmı dıye yakınıyor Allahımmm sen sabır ver!!
neyse ıste boyle bır ortamda dag gıbı utulerımle basbasayım artık temızlıge gelen abla utu yapmıyor beceremıyorum gıttıgım hıcbıyerde yapmıyorum dedı bende fazla ustelemedım sonra su evden teslım alıp gerı bırakan hızmetı aradım ama bızım buraya servıslerı yokmus maalesef yanı utu bana kaldı ama Dorukla utu yapmak cok zor gunduzlerı yanlızca bırkere uyuyor gerı kalan zamanını kucakta gecırmek ıstıyor yada uyumaya dalmakla mucadele edıyor o uykuya dalmaya calısırken utu yapamıyorum uyudugundada sesten ınanılmaz etkılenıyor cunku benım utum buhar kazanlı bır utu ve araba motoru gıbı ses cıkarıyor dogal olarak bebemde bu sesten hooppp ırkılıp uyanıyor gecelerı onu yatagına bıraktıgım zaman yapayım dıyorum ama ozamanda ben coktan sızmıs oluyorum yanı bızım evde utu artık gunlerce surunuyorda surunuyor..
buda ütüyle ilgili böyle bir anımızdır:))

5 yorum:

  1. temizlikçini değiştir ve ütü yapan birini bul:))

    YanıtlaSil
  2. ben ütü yapınca mutlu oluyorum terapi gibi geliyor o kırışıklıları düzleştirmek sanki beynimde bir düzleşme yaşanıyor :)

    bu arada aynı bunların hepsi ya yengeçgiller.
    bana da kızıyor zat_ ı muhterem ben onları tekrar giyeceğim niye yıkıyorsun ?
    yahu sen onu fırlatıp atmışsın terlemişsin vs nasıl giyeceksin tekrar? sonra bunların yıkanmaktan rengi soldu falan safii yalan :)

    ben gelir yaparım ütünü doruğun ki ne ki minnak minnak ,hemencik hallederim ;)

    YanıtlaSil
  3. ay o ütülerle benımde başım belada bende haftada bşr annemi çağırıyrum o harun emire bakıyor ben tüüümmmm gün ütü yapıyorum sonra harun emir o ütülediğim kıyafetleri bir gün içerisinde kirletiyyor bizim ütüleri söylemiyorum bilem.... ah ah ütü biz de de problem...

    YanıtlaSil
  4. Cokoprenses ama bu abla cok sartli surtlu is yapior ya huyumu aldi iyice oyuzden degstremyrm aslinda utude yapan birine donmek iyi fikirde
    ufurukcum sen bize gelsen uru yaptrmyzki biz sana ama gelsen en yakinda ne guzel olurdu:)
    tugbacim oyle cok seyi birlikte yasiyoruZ ve yasycazki bol bol yazki yanliz olmadigimi hatirlayayim

    YanıtlaSil
  5. Walla bizde de durum aynı. Benim eşim kadar sık kıyafet değiştiren var mı diyordum, varmış :) Ben 2 haftada bir gelen yardımcıma yıkıyorum bu ütü işini. Her seferinde bişeyi eksik yaptırıyorum, camları sildirmiyorum. Ütüyü yıkıyorum :)

    YanıtlaSil