2 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeniden Merhaba

Uzun zaman oldu yeni kayıt girmeyeli ama her yeni anne gibi bizde önce birbirimize alışma sürecini kolay atlatamadık ve yeni kendimize gelmeye başladık..

Doruğun maalesef ki yaşıtlarına göre küçük doğması,emmemesi,sarılık olması,gaz sorunları,kalcadaki gelişim geriliği.. derken ben gerildikçe gerildim havalarında sürekli iç bayıcı olması izin süremi doğumdan önce gönlümdeki gibi kullanamam filan beni çok yordu ve bloga kısa bir ara verdim sanırım çokta iyi oldu yoksa buraya çokta keyifli kayıtlar giremeyecektim.
Şimdi nasılız ?
şimdi daha iyiyiz adapte olduk birçok şeye ben anneliğe dair daha çok emek verebiliyorum oda bebekliğe:)) kudurmalarımız arttı eskiden daha çok uyurken şimdi kucakta gezme potansiyeli arttı buda bana extra bir yük getirdi çünkü evde bütün gün yanlızız ben o uyuduğu zamanlarda ancak ev işleriyle ilgilenebiliyorum ama bunlarda kısıtlı uykusu tilki uykusu dene türden olduğu için..
Artık daha çok gülüyoruz mesela birbirimize olmayan sütlerimizi daha çok sömürebiliyoruz süt meselesi başlı başına bir sıkıntı oldu benim için bu süreçte Doruk ilk günler emmediği için sütüm hic artmadı emmeye basladığındada yetmedi hep mama takviyesiyle gittik denemediğimiz birşey kalmadı ama yok yok yok!!
encok fayda gördüğüm sey beyaz dut kompostosu oldu ama oda yeterli değil maalesef biran önce ek gıdaya baslamak için can atıyorum o iğrenç kokulu mamalardan nefret ediyorum.ilerde faydalanmak isteyenler için de madde madde bize iyi gelenleri sıralıyorum unutmadan artık buralardayız daha fazla beraber olmak okumak okunmak istiyoruz:))

gaz için;sub simplex,wind salbe krem ayrıca sıcak havlu
süt arttırmak için;beyaz dut kompostosu,bol soğanli kısır
pişik kremi; babe
şampuan;mustela konak önleyici yeni doğan
biberon;dr browns gaz önleyici
emzik;maalesef almadı:(
bebek çantası;avent termoslu çanta
bebek arabası ve oto koltugu;maxi cosi
gögüs catlak kremi;kesinlikle lansinoh mustela kullandım hiç memnun kalmadım
bebek bezi;pampers premium care kullandım hiiiççç memnun kalmadım
ateş ölçer;braun kulaktan ateş ölçer
ve bence en önemlisi çocuk doktorumuz kesinlike Acıbadem maslak Gamze Şarbat..
şimdilik bukadar aklıma gelenler..sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum

4 yorum:

  1. Fotoğrafların dördüde birbirinden farklı sanki..
    Sarışın mı kumral mı çözemedim..
    Ama ekmeğin arasına koy ye :) o kadar tatlu minikkuş
    Maşallah valla hala düşünüyorum ne yaptı nasıl yaptı etti doğurdu diye..
    Helal olsun şekerim. tüm korkaklara örnek ol :) başta ben :P

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz maşallah oğluşunuza.. ! Sağlıklı günler sizin olsun inşallah..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. serapcım senın gıbı bır hatunda korkuyorsa ben ne dıyeyım sen bence bebekten degılde ewdekı hukumdarlıgının bıtecegınden korkuyorsun dımı:)

    derya cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  4. Vayy bee hatuna bak..
    Nokta atışı tahmin helal olsun ne diyeyim.
    benim dilime getiremediğimi sen söyledin :)

    peki sende durumlar nasıl ?
    minikkuş evin hakimi oldu değil mi :) olsun ama ya gözlere baksana al zeytin niyetine ye..
    yalnız çocuğu sürekli yeme halindeyim.boğazlı olmamdan sebep :P

    ahh bir göreydim sarı sarı liralarımı takaydım :))

    YanıtlaSil