5 Temmuz 2011 Salı

İpek Hanımın çiftiliyle ek gıdaya merhaba

Bu ay itibari ile Doruk için ek gıdayı başlatmayı düşünüyorum bugüne kadar hep anne sütü ağırlıklı mama takviyesiye beslendik mama alımı kilosunu az bulduğu zamanlarda arttırdık onun dışında azda kilo alsada mamayı dayamadım şimdi 2 olan mama öğünümüz yerine bir öğün kaşık maması bir öğün devam sütü yaptık ama kaşık mamasını hiç sevmedi ve yemedi bende bu ay kendi kendime meyveye geçmeye karar verdim dru aradım söyledim ok dedi önce kayısıyla başlayacağız ama organik hipp al dedi bende onun yerine daha hamileyken aklımda olan İpek hanımın çiftiliğinin ürünlerini denemeye karar verdim siparişi verdim pınar hanım gerçekten bu işte profosyenneleşmiş oldukca ilgli bakalım elimize geçince ne düşünüceğiz eğer iki tarafta memnun kalırsak bundan sonra ayağımıza kadar gelen taze meyve sebzelerle Doruk paşanın beslenmesinin büyük bir kısmını burdan karşılamayı düşünüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder