14 Temmuz 2011 Perşembe

Ordan Burdan Şurdan..


Doruk pasam yarin tam 5 aylik olucak su gibi geciyor zaman onunla hersey daha keyifleniyor ilk dogdugu zamanlar onu birakip biyerlere gitmek kendime tanidigim mola gibiydi ama simdi onsuz biyere gitmek benim icin bir iskence halini aldi zaten tum gun beni gormedigi icin birde onu biraktigim zaman vicdan azabi hissediyorum surekli anneligimi sorguluyorum ama iste nargile sevdalisi bir koca varken basimda Dorukla oyle yerlere gitmek imkansizlasiyor iki ucu coklu degnek hesabi ne onunla ne onsuz..

Doruk fildir fildir donuyor son bir aydir yuz ustu uyuyor geceleri elli bes kere kalkip kontrol ediyorum yuzunun ustune yatip nefes alamaz diye odum kopuyor sonra onu uyandirmaya calisip emzirmeyle ugrasiyorum ama yok bukadar kucuk bi bebek nasil olurda sabaa kadar ac durabilir anlamiyorum yarin dr kontrolumuz var bakalim kilo alabilmismi siska adam yasitlari 7kgyi geceli cok oluyor bizimki hala
6 kglerde seyrediyor bu arada gecen haftadan beri ek gidaya basladik gunde bir kere meyve yiyoruz ipek hanimin ciftliginden paketimiz geldi ama acikcasi biz cok begenmedik oyuzden kendimize yeni alternatifler ariyoruz simdilik yarin asimizda var ins gecenki gibi atesi cikmaz 3 gun kendime gelemedi pasam benide cok korkuttu asilardan nefret ettigimi soylemisim sanirim ilk aylar hep annemle giderik o Doruhu tutardi bende iceri gecip aglardim ama simdi annemler tatile ciktilar abimlerle beraber aslinda bizde gidicektik ben cumalari izinli oldugum icin persembe aksamindan ama yol gozumde buyudu iki gun icin bi dunya esya tasi gel bi suru camasor yika utu yap e ew zaten dandini bu hafta disari cikmayil evdeki utulerimi bitirmeyi planliyorum birde oglusumla evde vakit gecirmek istiyorum tum gun ewin icinde tikildigimiz gunleri bile ozlemisim ya insanoglu bi garip hep kendimizde olmauan seyleri istiyoruz sahi neden boyleyiz biz?!!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder