25 Temmuz 2011 Pazartesi

Yemiyor,içmiyor..!! Sevmiyor:((


Aman Allahım.. Bütün haftasonumu çocuğumun bağırtıları arasında ona birşeyler yedirmeye çalışarak ve beni sevmiyor mu diye ağlayarak geçirdim!!
Hamileleğim süresince çok sorunlu bir dönem geçirdim her söylendiğimde diyorlardı bunlar iyi günlerin hele bir doğsun ozaman başlayacak sıkıntılar..
Doruk küçük doğdu yemesi, emmesi,süt azlığı derken beslenme saatleri hep bizim için sorunlu geçti,gazıydı tuzuydu derken sorunlar arttı, alerji dediler alerji mamalarına başladık tadından nefret etti normal mamaya geri döndük çocuğum 24 saat ishla halde günde 40 defa kaka yaparak gezdi mecburen zarla zorla ha mamaya geri basladık günde 200ml mama içse sevinirim oldum ama kilo alımımız durdu zaten küçük doğan bebem yaşıtlarına göre iyice küçümen kaldı ve son iki haftasonudurda benim elimden hiçbirsey yememeye basladı drların söyledği tek sey yer cocukla inatlasma oldu idrar testi temiz çıktı kan testı yaptırmaya benım gonlum razı olmadı ama hıcı yemek yıyen cocuk hsonu tek lokma koymuyor agzına benımle evde yanlızken sureklı bagıran cagıran cocuk babası gelınce sakınlıyor oyunlar oynuyor aklımdakı tek sey onu bırakıp gıttgım ıcın ya da zorla yemek yedırmeye calıstıgım ıcın benden nefret etmesi oldu gercekten olabılır mı bu 5.5 aylık oglum benı sevmıyor olablırmı cok uzuluyorum be blog cokkk:(((

3 yorum:

  1. Sacmalama ne demek sevmiyor!Birbirinizi fazla sıkmayın yeter.Yemek yedirebilecek baska birileri varsa bırak onlar yedirsin sen sefasını surup sadece oyun oyna cocugunla.Benim ki de babası gelince sakinliyor,beni bırakıp ona kosuyor.
    Hatta babasını benden bile kıskanıp esime kesinlikle dokunmamı istemiyor:)
    Ne kadar ustune dusersen bu yemek hali beter bir yol alıyor.Biraz rahat olmaya calıs.Bir ogunu de es gecmeye calıs.Acıkınca doyacak kadar olmasa da normale gore 1-2 kasık fazla yer.
    Hepimizin basından geciyor emin ol.Tam duzeldi derken o duzen hastalıktan,disten vs. zaten yine bozuluyor.Sen ne kadar rahat olursan cocukta o kadar rahat buyuyor

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar duygusallaşmışsın..
    Keşke diyecek bir lafım olsaydı ama ne çare hiç bir fikrim yok.
    Tek bildiğim kaç yaşında olursa olsun her insanın sevgiyi hissedebileceği,eminim seni çok seviyor..İnsan annesini hiç sevmez mi?
    Biraz dillensin bu üzüldüğün günlere üzüleceksin..
    Annem diye sarıldığında,,,

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim kizlar desteginiz icin ama benim icin cok buyuk bir yikim oldu su son haftalar cocugumun bakislarindan bile anlam cikarmaya calisiyorum aksama ewe gittgimde bana nasil babasina nasil yabanci birine nasil tepki veriyor diye ayirmaya calisiyorum siyirmanin kiyisindayim biliyorum ama annelik demek sanirim birazda bu demek:)

    YanıtlaSil