6 Temmuz 2011 Çarşamba

Yeni keşfettiğim bloglar


Bu aralar sık sık blog okumaya calısıyorum gundemden uzak kalmısım 4 ay suresınce ve ozlemısım onları okumayı yandakı blog lıstem dısında ordan burdan tılayarak ulastgım kısılerı lısteme eklemeyı unuttgum ıcın sonradan cok pısman olsamda ozellıkle takıldıgım bır blog var bugun tum gun onu ıncelemeyı dusunuyorum bu arada ben claısıyorum ehı ehı:) napalım quarterı kapattık bıraz free takılabılırız dımı ama;)
işte o bahsettiğim blog
Türbanlı olmak demek sadece pardesu ve uzun etek demek degıl bence en azından genclerın bı tarzı olmalı dıye dusunuyorum gorsellerıne baktıkca ıcımı actı aynı sekılde baktıkca ıcımı acan ıkıncı bır turbanlı blogta şurda
he unutmadan geçende yeni keşfettiğim ama blog listeme eklemeyi unuttuğum bir kişi dah avar oda burada
anne ve cocuk bloglarını okadar cok okumusumkı suan onalr benı pek cezbetmıyor yazı hernekadar sade3ce turbanlı blogcuları tanıtmıs gıbı olsamda bayıldıgım bır blog daha kesfettım işte o blog
şimdilik bukadar inş sizde benim gibi keyifle okursunuz:))

4 yorum:

  1. cnm cok tesekkur ediyorum:)
    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yazı bu! Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.Bir boşluğu doldurabiliyorsam ne mutlu

    YanıtlaSil
  3. Aysun,nilla asil ben tesekkur ederim harika yazilar yaziP ufkumuzu actiginiz icin;)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederım,ne güzel şeyler söylemişsiniz blogumla ilgili..çok mutlu oldumi

    YanıtlaSil