9 Aralık 2011 Cuma

Yalandan yazi

Boyle bi ara bi sogukluk giriyor ya blogla araniza helede birazcik stresli bir doneminizdeyseniz acip herkesi okumak hosunuza gisiyorsada siz bi iki satiri karalamktan aciz kalirsiniz iste oyle anlardan birini yasiyorum suara..
Dorugu az once uyuttum biraz blog gezdim yarin izin gunum elime bir fincan kahve alip keyif yapsam mesela guzel olurdu ama halim yok keyif icin bile bir an once uyumayi diliyorum sadece yarin temizlik var bu hafta full oruc tuttum oyuzdende halsizim biraz 2 ay oruc borcu tutmakla biter mi ehh deneyip gorecegiz.
Bir kac hafta sonra cok yakin bir arkadasimin nisani var bi kiyafet diktiriyorum resimdekinin aynisi sadece daha uzunu olacak ins istedigim
Gibi olur..
Doruk bu aralar viral bir mikrop kapmis ishal ve kusma var zaten zayifti kuzum hepten zayifladi istahida halide yok Allahtan ates cikmadi dr ates yoksa sorun yok dedi ilac filan yazmadi salgin mi varmis neymis oyuzden oluyormus.
Doruk buyuyur ve hareketlendikce bizimle daha cok iletisim
Kurdukca hersey dahada guzel oluyor Rabbime sonsuz sukurler olsun hayatim boyinca Verdigim
En iyi karar olmus bir evlat sahibi olmak hayat onun sevgisiyle oylesine guzel ki dunya uzerindeki en saf ask sanirim evlat aski Allah dileyen tum kullarina tattirsin bu guzelligi:)

8 yorum:

  1. selam yazılarını okuyorum takibimdesin bi ses vereyım dedım. yatak önerısı sorduğun postuna baya uzun açıklayıcı bır yorum yazmıştım silindi üşengeçliğimden bir daha yazamadım. öncelikle çok içtensin. benım bebiş 11 aylık. cocuklu hayat olunca bazen aynı şeylerı görüyorum sende belki bu hoşuma gıdıyor ilgimi çekiyor. sevgiler hülya

    YanıtlaSil
  2. Hulya yorumun cok mutlu etti beni biliyormusun cok fazla izleyicim olmadigi icin burda cok rahat kendi kendime yaziyorum hissine kapiliyor bloguda cogu zaman sag taraftaki okumasilar bolumunu okumak icin aciyorum acmisken dorukla ilgili seyleri unutmamak icin yazi gireyim diyorum:)
    Seninde blogun varsa bende takibe almak isterim ben baktim
    Ama goremedim gerci telden girdigim
    Icin fazlada incleyemiyorum yorum yazarsan arada ses verirsen cok mutlu olurum :))

    YanıtlaSil
  3. Uzunu olmasın kısası olsun :P
    Payetli modelin kısası uvvv :)

    YanıtlaSil
  4. Serap kisasi olsun bende bir blake lively olayim isterdi gonul bunLari ama ar damar ikilisi hakkinda soylentiler cikar diye korkuyorum hahaa:))

    YanıtlaSil
  5. bende giyemem giydirmezler :)
    Sosyal baskı,mahalle baskısı,koca baskısı,içses,dini ses,fiziki ses :P
    Fakat insanlar giysin göreyim istiyorum :P

    YanıtlaSil
  6. Ben zaten bunu kalin opak corapla giyicem altina bi ayakkabi ve canta uydurmam lazim sence suetmi rugan mi?

    YanıtlaSil
  7. Payetli mi olacak kumaş?
    Hem payet hem rugan çok iddalı olur bence.
    Renk ne renk,kumaş ne tür?
    buraya koyacaksın değil mi nişandan sonra :)
    çok merak ederim..
    çatlarım hatta meraktan :)
    sen bana opak çorapsız kombinini fotoğraflarsın olmaz mı :P

    YanıtlaSil
  8. Buraya koyarmiyim bilmiyorumda Sana gonderirim
    Bi sekilde:) renk siyah fotograftakine cok yakin ama buladar kuzguni soyah degil bemde rugan abarti olurr diye dusundum sanirim siyah suet paltformlu bir topukluyla giyilecek boyle iste:)

    YanıtlaSil