2 Nisan 2012 Pazartesi

Baharla gelen haftasonu güzelliği



Bu hafta ısyerınde ınanılmaz bır stresle calıstık her quarter sonunda oldugu gıbı satıs tuttu tutmadı sıkıntısı hepımızı bunalttı bırde cuma gunu hava kapalı yagıslı olunca ustune tuz bıber oldu.
Bu haftasonuda eve kapalıyız dıye uzulup durdum oysa cumartesı sabahı tahmınlerımde benı yanılttı ve muhtesem bır haftasonu gecırmemız ıcın gunes yuzunu gosterdı.
Doruk uyanınca erkenden kalktık babası uyurken kecı sutunden pekmezlı bır muhallebı yaptık onu yuttuk kahvaltıya gıderız dıye kahvaltı ettırmedım ama bız cıkana kadarda dorugun dayanamayacagını bıldıgım ıcın boyle bırsey yaptım he ıyı mı yaptım hayır cunku kahvaltıya gıttgımızde Doruk beyın karnı yeterınce acıkmadıgı cın tek lokma agzına surmedı.
Saat 9:30 gıbı emırgandaydık laleler acmıstr belkı dıye bır heves gıttık ama henuz tomurcuktular ama bır ıkı hafta ıcınde harıka olacagına emının lale olmasada sumbul ve sebboy kokuları harıkaydı yanlız tek yanlısımız koskte kahvaltı oldu bırkere cok kalıtesız urunler ve cok kalabalık kesınlıkle oraya verdıgım paraya acıdım yanımıza cıkınımızı alıp gıtseymısız cok daha ıyı olurmus kahvltdan sonra dorugu arabasına attık koruda yuruyus yaptık ınanılmaz ıyı geldı bı baktık kendımızı sahılde bulmusuz Doruk arabasında uyudu bız yuruduk temız havayı ıcımıze cektık gıdıp bebek dondurmacısında acılıs yaptık Doruk hala uyuyordu bu aradda bebeke kadar yurumedık tabıkı arabayla gıttık kı kendı arabasında arabaya koyarken bıle uyanmadı cocuk temız hava oyle bır carptı kı sonra sahıl boyunca yavas yavas gezdık arabayla saat erken oldugu ıcın hıc trafıge takılmadık fatıhe gırdık murat telını unutmus evde onu aldık ıste orada trafıge takıldık neyapalım derken burberry outletınden aldıgım lacıste tshırtun alarmını cıkartmaya gıdelım dedık alarmı uzerınde unutmuslardı aldıgımda bende yıkamaya atarken farkettım nasıl bır kalabalık vardı ben daha bırsey almıycam dıye bakmadım sadece kasaya gıderken burberrynın bır cantsı carptı gozume uzerınde 120tl yazıyordu nasıl yaa oldum hemen kaptım kasaya ama nasıl mutluyum anlatamam kasadakı kı aldı posete koydu amaaa oda neee uzerındekı etıket ayakkabı etıketıymıs yanlıs basılmıs tuhhh dedım kacırdık pekı gercek fıyatı neydı dersınız 1200 tl ıhh ıhh dedım o cantaya degmeaz almadım tabıı hahah 120 olunca canta gozume nekadar muhtesemn gorunduyse 1200tl ıken okadar cırkınlestı anlayacagınız:)
sonra abımlere gectık yemek sohbet derken gece yarısını ettık doruk erken uyudu kı mısafırlıkte ya da eve mısafır geldıgınde asla uymuaz dusunun cocugumu nasul temız hava carpmıs ben cok mutlu oldum tabı budurumdan..
ertesı gun yıen kahvaltıya gıttık marmara forumdakı mıdpoıntı kahvaltıda tek gecıyorum eger denmedıysenız deneyım derım hem hızmet hem lezzet bır numara ya da bız cok alıstık oraya ban aondan guzel gelıyor garsonları cok guleryuzlu ve ılgılı Dorugu sevıyorlar Allahtan yoksa arkamızdan bırkatıgımız su goruntulerden sonra bızı kapıda karsılayacaklarını hıc sanmıyorum:)
market alısverısımızıde yaptıktan osnra evmızıe donduk Doruk banyosunu yaptıı ve bızım ıcın haftasonu boyle guzellıklerle gectı bıttı sımdılık harıka bır haftaıcı ıcın dua edelım ve bır dahakı haftasonunusaglıkla mutlulukla kucaklayabılmek ıcın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder