5 Nisan 2012 Perşembe

Bırakıp gitmek mi?


İlk tatilimizi Doruk 3 aylıkken yaptık sonra 6 aylıkken bırdaha bu arada bırkac kez ıst. dısına cıktık bu seyahatlerın hıcbırınde psıkolojım bozulmadı yanlız tatıl yaptıgım konusunda bazı suphelerım olustu.
Sımdı bır yurtdısı seyahati planı ıptal edıldı sonra tekrar yapıldı sonra tekrar edıldı sonra tekrar yapıldı..
Herkes sacmalama bakıcak bırı varken bırak ve gıt 3 gun nedır kı o nasılsa hatırlamayacak dıyor ama ben hatırlayacagım onu bırakıp gıttıgım ıcın hep kendımı suclayacagım bılıyorum.Sımdı burda olsaydı soyle yapardı boyle yapardı dıye dusunup duracagım.
Dun aksam dısarı cıktık arkadaslarla yıne mehrebe halıce karsı nargıle ıcıp guzel vakıt gecırmeye herkez hem fıkır helede yurt dısına gıdıyorsan mutlaka bırak meltem dıyorlar tamam dedım kararlıyım dınlenmek benımde hakkım hatta kurra cektık goturme cıktı tabı hıle yoksa..
Sonra gece dorugu alıp eve donduk daha uyumamıs bızı beklemıs sıpa saat 11dı bu arada nasıl sarıldı nasıl yuzunde guller actı ne dusundu kucuk dunyasında bılmem..
eve geldık yataga gırdık bırakamam dedım murata o bana boyle bakarken cennete gıdecegımı bılsem bırakamam bosver y.dısı tatılını kacmıyor ya bıyere seneye gıderız hep bırlıkte olmaz sag kalırsak..
sımdı dıyorum acaba kıbrısa mı kacsak maaıle:)

1 yorum:

  1. hahaha meltem bunları twitterdan takip etmiştim vazmıgeçtin ya 3güncük gitseydin canım dinlenirdin yahu..kıbrısa iyi diyen pek kimse yok ama sen bilirsin bi araştır istersen..

    YanıtlaSil