16 Nisan 2012 Pazartesi

Yazamadigim zamanlarda

Yazamadigim zamanlarda doruk bebeklikten cikip abilige gecis yapti son zamanlarda etrafta o kadar cok dogum yapan ve bebek bekleyen haberi var ki..
Bunlardan birtaneside canim arkadasim meryem uzun zaman cocuk istemedi kendini hazir hissetmedi fakat bazi sorunlar yasadigi icin dr bebek sahibi olmasi gerektigini soyledi dogal yolla olmasi biraz uzun surebilir diye tup bebek denendi ve cok sukur ki saglikli bir bebege hamile suanda bu mucizeye bire bir tanik olmak bile bir harika canim arkadasim benim hamileligim ve dogum zamanim boyunca hep yanimdaydi ama
Simdi bakiyorumda ben onun kadar yaninda olamiyorum doruk faktorumdn dolayi cok uzuluyorum sik sik ariyorum ama biliyorum yeterli degil onun bana daha fazla ihtiyaci var.ama kendime soz daha fazla vakit ayricam dorugun yeni kardesinin guzel annesine:)
Zamani yettirememek suaralar en buyuk sorunalrimdan dun evde ufak capli bir sinir krizi gecirdim
Mesela tamda bu sebepten cuma gunu ise gitmeyip tum gun ev temizledim derledim topladim 3 makina casir yikadim serdim ve evden ciktim pazar gunu ev tam bir timarhanelik olmustu o ara annem
Geldi evin haline soylenmeye baslamstiki benim sinirler daha fazla dayanamayarak infilak etti:(
Temizlikci abla artik gelmiyor herhafta yeni bahaneler siraliyor ve ben yeni birini bulamadigim
İcin herhafta arayip yalvariyorum resmen kendisine ama o bahanelerle gecistiriyor deli olmak uzereyim..
Dun aksam murat mac izlemek icin disari ciktiginda dorugu salonda oyincaklariyla oynarken biraktim diye dusunup bulasik mak bosaltmak icin mutfaga gectim iki dakikalik sessizlik beni urkuttu birde donup baktim ki tvnin hdmi kablosunu koparmis elinde salliyor tv butun aksam yoktu sonra bi ara neden bilmiyorum tekrar yanliz biraktim hic karistrmadigi dolabi acmis karistiriyor sonra biara gozumun evinde evdeki sus bitkisinin yapraklarini kopariyordu bu ve bunun gibi sebeplerle sinirlerim iyice tirmandi bende gidip murata patladim nerdesin sen ben evimi toplycam
Cocuga mi bakicam vs gibi. Ozetle bu haftasonu bizim icin cok keyifli gecti diyemem biran
Onca yukselen sinirlerimi asagilara cekmem gerekiyor bu boyle gitmeyecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder