24 Nisan 2012 Salı

Bu aksam biraz dertlesmek istedim

Bu aksam isten cikip herzamanki gibi kayinvaldeme gectim oglum su sisesiyle oynuyordu ve yuzume bile bakmadi son zamanlarda sadece yanliz oldugumuz zamanlarda bana duskun oluyor bunun disinda pek suratima bakmiyordu aslini soylemek gerekirse bu nekadar beni uzsede ayni zamanda sevindiriyorda bana bagimli surekli tek derdi benmisim gibi bana duskun olmasinida cok istemiyordum.
Zaten oldum olasi annesine duskun olan erkek cocuklarina kizarim en azindan gelinimin beni seveceginin garantisi var:)
Ama sonuc olarak ana yiregi iste bencilce istiyorki hep beni sevsin en cok beniiii!!
Neyse baktim bugun disari cikma firsatlari olmamis karni tok sirtida oek ustumuzu giyindigimiz gibi kendimizi sokaklara vurduk ve evimize dogru yollandik fakat huysuzluklari o dakika basladi eve gelene ladar yurumek istedi arabasi bizde kalmisti ama
Olsaydida bu aksamdan anladigim
Kadariyla oturmak istemeyecekti ve eztra zor olacakti neyse zar zor eve geldik birseyler hazirlamaya calistim dun gece taze fasulye yapmistim
Kuzu etli biraz ondam hazirladik yogurtla yesin diye ama zar zor surekli bacakalrima Dolaniyor ihh ihh diye soylenip Mizmizlaniyordu doruk yemegini yemek istemedi sadece yogurdunu yedi mizildanmalari devam etti uykusu gelmistir diye dusunduk am kvaldem 5te kalktigini soylemisti ve saat daha 7 bile degildi sonra gidip yatirmak istedim ama biraz oylanip kalktik o sirada ben iyice sinir katsayimi yukseltmis buldum murati aradim disari cikalim Biseyler yiyelim Dorukta uyusum dedim ok dedi hemen hazirladim oglumu ama surekli soyleniyor agliyor arabaya bindik yine ayni huysuzluk taksime girdik arabasina oturttuk ama bugune kadar en cok sevdigi seyleden olan arabasinda etrafa bakinan cocuk modeli o degilmis gobi delicesine aglamaya basladi ve bidahada arabasina oturtamadik o kalabaligin iconde kendisi yiruyecekmis! Ama
Ne yurumek sakoloz gibi bi saga bir aola saldoriyor insanlara carpiyor bagriyor agliyor kosa kosa geri donduk tabi arabaya girer girmez uyudu ama
Benim sinirlerim cok bozuldu butun gun uslu takilan cocuk neden beni gordugunde huysuzlaniyor soyleyim bana neolur ve bu bugunlul bir olay degil hep boyle ben neyi nerde yanlis yapiyorum
Oglum beni sevmiyormu yoksa benmi
Yanlis davraniyorum doruga ne yapmaliyim
Nasil yapmaliyim oglumla gelecekteki iletisimimiz icin simdi nasil davranmaliyim hadi soyleyim dostlar bana:(((

2 yorum:

  1. meltemcim senı okuyorum sık sık ama pek yorum yazamıyorum. bu konuda yanlız değilsin inan bana. bende çalışıyorum senın oğlunun aksine benımkı bana işe girmeden yapışık ikizim gibiydi. biraz daha düzelsede hala yine öyle. aynı senın yazdıklarını yasıyorum uykudan yenı kalkmış oluyor gül gibi oynayan çocuk başlıyor mızızrdanmaya. yemeğini babaannesınde güzelce yıyen cocuk gıdıyor yerıne oyunla zar zor iki kaşık ağzına lokma soktuğum cocuk gelıyor. çıldırıyorum inan. çalışıyorum onu bırakıyorum dıyemı bunu yapıyor yoksa anneyemı geçiyor tek nazı anlamıyorum. biraz rahat olmak gerek sanırım. cok fazla takılmayacaksın arada babasına paslıcaksın ööle bööle geçiyor vakit. birde diş dönemınde cok huysuz oluyorlar belkı onun etkısı vardır. ve ilk yürümee başladıklarında hep kendı başlarına yürümek düşmek ellerini heryere sürmek istiyorlar. süreyya ayhan moduna geçiyorlar ilk adımdan sonra. bizimkide avmlerde o zamanlar deli ederdi bizi arabaya binmez kendı yürümek ister heryere düşer felan.. yani meltemcim sadece sen değilsin herkeste hepimizde benzer durumlar yaşanıyor. fazla takılma geçip gidiyor zaman büyüyorlar. sevgiler.. hülya&alikerem

    YanıtlaSil
  2. bana oyle guzel destek verıyorsun kı cok tesekkur ederım hulya
    azonce bır arkadasımla konustum okula gıtmeyı rededen bır oglu var ve pedogoga gıtmısler haftasonu pedogog cok guzel seyler soylemıs butun gun anane babane yanında buyuyen cocuk dısıplıne gırmeye alısık olmadıgı ıcın bızım yanımızda ozgurlugunu ılan etmek ıstıyo bızde sadece kısıtlı zamanlarımızda yemegını yesın uyusun sıtıyoruz halbu kı bız onun duzenını bozuyoruz sadece ben sakınce durup dusundugumde bıras daha esnek olmam gerektıgını goruyorum ama o anlarda ınan kı kontrolu mu oyle bır kaybedıyorum kı

    YanıtlaSil