26 Ekim 2010 Salı

Bu sene 26 ekim

Senenin ilk dogum gunu tebriginin bankamdan gelmesi beni mutlu etti mi?

Evet 26 ekim 2010 olmus tarihler ve bu belkide bir cocuga asik olup
onunla yasamanin nasil oldugunu bilmeden gecirecegim son dogum gunu..
Daha onceki senelerde dogum gunlerinden cok fazla sey beklemek daha
bir kac hafta oncesinde o gunun heyecanini yasamakla gecti hep ama bu
sene sanrim boyle olmayacak bu beklentilerle ilgili bir durum mu yoksa
buyudukce kendinin degilde baskalarinin dogum gunlerini daha cok
onemsedigimizden mi bilmiyorum ama bana cok siradan geldi bu sene 26
ekim..
Kendimi sanki kabuguma cekilmis sessiz duragan bi midye gibi
hissediyorum hamileligimin en keyifli gunlerini icimde yasayip gelicek
hareketli gunleri bekliyorum usul usul..
Belki bi dogum gunu icin cok ruhsuz bi post oldu bu ama ruh halim bu
baskada birsey yok elde umarim bundan sonraki seneler bizim icin oglum
icin ailem icin cokk cokkk buyuk mutluluklarla gelir ve bugunleri
aratmaz:))

7 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun!
    Ailenizle sevdiklerinizle nice mutlu senelere inşallah :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. CANIMM TEBRİK EDERİMMMM BENDE DİYORUM NEDEN BEN DİYORUM BU HATUNA NEDEN ÇEKİLİYORUM BURÇDAŞIZ E BACIMMMM.... bebeişinle beraber mutlu yıllarrrrrr....

    YanıtlaSil
  3. Sessizce cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  4. Tugbacim tsk ederim bebislerimizle nice guzel yaslara ins

    YanıtlaSil
  5. yeni keşfettiğim bu güzel blogun sahibesine bende mutlu yıllar dilerim...selam ile...

    YanıtlaSil
  6. dogum günün kultu olsun,sevdiklerinle nice senelere.

    YanıtlaSil
  7. Bir guzel cift; tesekkur ederim guzel dileklerinize
    cokoprenses; nice guzel yaslar olsun ins

    YanıtlaSil