22 Ekim 2010 Cuma

Tetanozda son durum ve mahalle saglik ocaklari

Evet tetanoz asimi gecen hafta sali gunu tedbir amacli vuruldum daha
once hic bir saglik ocagina gitmedigim icin sira olur soylentileri
nedeniyle o gun izin alip isimi sansa birakmiyim dedim cunku saglik
ocaklarinda sira numarasi almak gibi bir durum yok gidip bekliyceksin
demislerdi kendi semtinizde bulunan bir saglik ocagina gitmek
zorundaymissiniz rastgele bir saglik ocagida size bakmiyormus neyse
efendim saglik ocagimizi bulduk ben ssklimisiniz filan diye sorup
hastanelerdeki gibi kayit yapmalarini beklerken onlar bana direk asi
odasini gosterdiler orada hamile oldugum icin bir guzel muayene
ettiler yeme icme duZeni hakkinda bilgi verdiler kan ve idarar tahlili
icin tekrar beklediklerini soylediler kiloma ve tansiyonuma baktilar
hatta ellerindeki minik bir aletle bebegimin kalp atislarini
dinlettiler ve bunlari gayet guleryuzle ve yardimseverlikle yaptilar
aklimda nedense hep sira beklemek yuzume bakmadan asiyi yapip
gonderilmek oldugu icin inanilmaz mutu oldum ustelik evlere
ziyaretlere geldiklerini ve kadinlara dogum kontrol yontemlrri vs
hakkinda bilgi verdiklerini soylediler bir dahaki doz asi icinde cep
telefonu numarami alip ariycaklarini soylediler inanamadim Turkiyenin
en unlu hastahanelerinden birinde muayene olmama ragmen boyle bir ilgi
gormedim cok ama cok hosuma gitti bu saglik ocagi benim:)))
Asiya gelince ertesi gun kol agrimasi ates ve bas agrisiyla
karsilastim ama cokta abartilcak bi durum degil max 1 gun surdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder