27 Ekim 2010 Çarşamba

Hamilelik ve nazar


Dun aksam doğum günü münasebetiyle alınan çiçeklerimi vazoya koydum tam yerine götürecekken vazo elimde paramparça oldu iki gündür şiddetli bir şekilde baş ağrısı çeken ben sanki o an bi rahatlama yaşadım arkasından gelen annemin dualarıyla sanki o baş ağrısını yaşamamışım gibi hafifledim nazara çok ama çok inanarım üstelik çokta sık nazara uğrarım bunun kendini beğenmişlikle üstün vasıflarla filan ilgiside yok bir kaç kötü bakış ve kem göz yetiyor hatta çoğu zamanda kendi kendime nazar değdiririm özeelikle hamilelere daha çok nazar değermiş diye duymuştum biyerlerden sanırım bu aralar duAlara daha çok sarılmalıyım içinde bulunduğum boşlukta beni sıkı sıkıya ona yöneltiyor..
Hamilelikte duygusal gelgitler yaşayacağımı biliyordum ve buna hazırlıklıydım ama bu çalkantılar benim gibi fazlasıyla dengeli bir insan için yorucu oluyor.
Dün akşam üzeri canım arkadaşımdan gelen bir mesaj beni çok rahatlattı varlığımın birileri için gerçekten gurur ve güç kaynağı olduğunu bilmek beni motive etti bazen insan önemsendiğini fazlasıyla hissetmek istiyor işte insan değilmiyiz önce BİZ!!

2 yorum:

  1. canım geçmiş olsun :( nazara bende çok inanırım ve sanırım yıldızımda düşük anında nazar değer hatta bişey anlatim sana bi arkadaşım var kesinlikle kötü niyetli değil biliyorum ama evimde gördüğü hangi şeye güzel derse ertesi gün kırılıyo.istisnasız ben bu durumu yaşadım hep.sende dediğin gibi hamilesin ve çok nazar değer bol bol oku kendini böyle şeylerin kimden geliceği hiç belli olmuyo :(

    YanıtlaSil
  2. Aynen zeynepcim ya sanirim bu yilidiz dusuklugu denen seyden kaynaklaniyor ayrica senin gibi bi hatuna nazar degmeside gayet normal yahu:))

    YanıtlaSil