28 Ekim 2010 Perşembe

İlk Alışveriş


Sonunda günlerdir aklımda ve dilimde olan alışverişe çıkabildik tüm zıbın ve tulumlara uzaylı giysisi gibi bakan ben alışveriş sonunda kendimi bu konuda exper kıvamında buldum nekadar çok alınacak şey varmış şaşırdım buna volume1 diyorum çünkü daha alınacak birsürü şey var çok tırı vırı şeyler almadım hatta benim aldıklarım sadece 0-3 ay arasında giyebileceği düz beyaz badiler dışında birsey değildi babannesi benden daha çok özendi şirin şeyler konusunu ona bıraktım benim için bundan sonraki hedef yatak geri kalan giyim kuşan konusunu değerli aile büyüklerimize bırakıyorum:)

2 yorum:

  1. heheh bu takıma ben de bayılmıştım canım ama başka bir takım aldıgım için alamadım :) güle güle kullansınn beyfendii...

    YanıtlaSil
  2. Oyle. Guzel seyler varki tugbacim ben erkekler icin boyle seyler yoktur diye dusunmustum hep Allah saglikli sihhatli giymelerinide gosterir ins:)

    YanıtlaSil