15 Ekim 2010 Cuma

Tetanozmu??

Hamilelikte uygulanmasi gereken bir asiymis son 10 yil icinde
yapilmadiysa yapilmasi gerekiyormus ustelik iki dozmus ve zaman zaman
sonrasinda sisme ve agri gosterirmis.
Sagolsun doktorum beni hic bir konuda olmadigi gibi bu konudada
bilgilendirmedigi icin rastgele bir forumda karsima cikti pehh birde
internete bakma diye uyariyor beni tabi kendi eksikliklerin cikmasin
zirt pirt sana sormayalim diye dimi??

Bazi yerlerde saglik ocaklarindaki ebeler evlere gidip yapiyorlarmis
ama once bir saglik ocagina gidip kayit olmak gerekiyormus. Bu
haftalarda uygulanmasi gerektigi yaziyor yaptiranlar var mi yoksa
benim gibi bi habermisiniz?

7 yorum:

  1. he bacım ben geçen ay oldum öyle uzun bir kayıt ta yaptırmıyorlar. doktor bana 2 ay önce söylemişti sağlık ocagına git tetanoz aşını yaptır demişti de ben unutmuştum.. geçen ay yaptırdım bir kart veriyorlar sana canım karttta 5 adet olacağımız söyleniyor. hamilelikte 2 adet olunuyormuş bir ay ara ile oluyorsun canım. herkese göre değişiyor ama öyle kolum falan şişmedi birazcık yandı hemşire bana kolonyalı pamuk ile hafif masaj yap dedi çok şükür bir problem olmadı korkma anacım acımıyo kısss :)))

    YanıtlaSil
  2. Tugba ya benim drum o koylerde ebeler esliinde dogum yapanlar icin saglik bakanliginin yaptigi bi uygulama saglik ocaklarinda ucretsiz vuruyorlar dedi ama benim saglik ocagina gidip olucak vaktimde yok neyapsam blmyrm pofff

    YanıtlaSil
  3. sağlık ocakları gebe takibi yapıyolar ve evine gelip aşı olacağını hebr veriyolar.ilk doz yaptırım,sonra jinekolog kuzenim ne gerek var,doğumda paslı bıçak kullanan hastane mi kaldı boşver dedi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bebegin hayirli ugurlu olsun, saglikli bir sekilde kucagina alirsin insallah... Bu asilara fazla takilma bence....Benim babam doktor kesinlikle bu asilarin alt yapisi olmadigini hatta genelinin rant amaci oldugunu soylemisti...Yine de sen bilirisin canim....Saevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cokoprenses,tesbih taneleri;gorusleriniz icin cok tsk ederim sanirim bende yaptirmiycam bu asiyi cogunluk gerekli gormuyor umarim kimse beni pasli bi makasla yada bicakla kesmeye kalkmaz:))

    YanıtlaSil
  6. kıs git iki dakikada işini gör anacım öyle çok uzun süren bir uygulama deel

    YanıtlaSil
  7. Tugba oyle bi vaktim olsa yaptricamda isyerinde dha simdiden beni evden calistirmayi dusunen bi mudurun varsa izin almak cok zor

    YanıtlaSil