1 Aralık 2010 Çarşamba

Doruktan haberler..


Bugün doktor kontrolümüz vardı içimdeki korkuyla gittim dra son bir aydır iyice saldım çayıra mevlam kayıra kıvamında homini gırtlak olarak geçti şimdi pişmanım çünkü 1 ayda 3 kg almayı becerebilmişim üstelik oğluma hiçte faydası olmayan bir üç kg olmuş..
Doruk maalesef hala biraz geriden devam ediyor gelişimine 950gr 27+5. haftada daha çok faydalı şey daha az zararlı şey yemeliymişim kendimi artık frenlemeliymişim balık yağı hapıda verdi doktorumuz bol balık, et, tavuk ve taze sebzeyle protein ağırlıklı besleneceğiz.
Bu kontrolde doğumu sordum şimdiden birşey söyleyemesede normal doğum için uygun görünüyor dedi korkuyorum dedim korkma bana güven ben seni doğurtucam dedi:)
hoşuma gitti bu lafı doktorun en azından sezeryan yaparız diye bir teklifte bulunmadı pozisyonu normal doğum için uygunmuş kafası aşağıda poposu sağ tarafımda kıvrılmış top gibi yatıyormus:))
Bu şekilde kalmaya devam ederse doğuma kadar yüzünü hiç göremiycekmişim çünkü yüzü arkaya bakıyor olsun sağlıklı olsunda şimdi görmesemde olur..
Bu günlerde sırt ağrılarımda arttı zaten boyun düzleşmemde vardı tuz biber oldular duruş bozuklugumda sırt agrılarımın artmasına cok etken bakalım daha cok erken nasıl başa çıkıcaz bu durumlarla hayırlısı diyelim.
Bizden haberler böyle sabırla bekliyoruz minik misafirimizi iç kıpırtılarıyla..

4 yorum:

  1. Allah ALlah isminiz belli olmuş doruk bebiş umarım saglıklı olur cnaım o agrılar bende de mevcut bugun raporumu açtırttım dayanacak durumda değilim çünkü ama hafta sonuna kadar işleri toparlamak amaçlı çalışacağım... umarım saglıklı bir şekilde 32. haftaya gelirsinde izne ayrılırsın...

    YanıtlaSil
  2. Ins tugba benimde sana o rapor olayiyla ilgili sorucaklarim vardi musait oldugunda konusalim:)

    YanıtlaSil
  3. Allah kolaylıklar versin.. İnşallah hayırlı ve sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Sema,Amin amin amin umarim saglikla sihhatle dunyaya gelir okadar cok diliyorumki

    YanıtlaSil