1 Şubat 2011 Salı

Gecip giden zamanlarda

Zaman ayni hiziyla akmaya devam ediyor benim dogum iznim halen
baslamadi bu cuma kismetse, sonra evde gecirelecek zamanlar ve
ardindan oglusuma kavusma anim gelicek diye umitle bekliyorum dun ise
gelemedim pazar aksami doruk cok fazla kasildi ve beni uyutmadi
gozlerimi kapattigimda saat 04:00 gibi biseydi haliyle sabah 06:30da
kalkip ise gidemedim.bugun ofiste olup kirk tane maile cevap yazmak pc
ekranina bos bos bakip dun evimde sicacik odada gecirdigim gunu
ozlemek suan cok zor geliyor:((
Haftasonu son eksigimiz olan bakim urunlerimizi temin ettik ilk sefer
icin mustella aldik sampuani konak onleyiciymis falan filan ama bidaha
alirmiyim bilmiyorum cok pahali geldiler bana bukadar luksune gerek
yok zannimca!!

Suan maslakta guzel bir kar basladi uslu uslu yagiyor oglusum nasil
bir hava durumunda dunyaya gelecek acaba merak ediyorum?

8 yorum:

  1. Son zamanlar çalışmak zor geliyor insana bende 3 hafta kalana kadar çalışmıştım hatta kızım acele edince iznimin ilk haftasında doğum yaptım. Hadi hayırlısı bakalım, sağlıklı sıhhatli kucağınıza almanız dileğiyle:)))

    YanıtlaSil
  2. mustelayı sürekli kullanıyorum özellikle şampuan ve vüjut jeli mükemmel bence sürekli kullanmalısın harika ürünler gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Balli lokmam inan calismak bisey degil bu halde insanlarin stresiyle naziyla ugrasmak zorluyor beni:(
    touch the sky bana fiyatlari cok geldi acikcasi surekli kullanabilirmiyim emin degilim ama hassasligin yogun oldugu ilk gunler icin tercih edebilirim sanirim

    YanıtlaSil
  4. yesilerikcim,ben cerrahoğlu eczanesinden alıyorum,online satışları var.mustela %20 indirimli peşin alımlarda,baya uyguna geliyo.

    YanıtlaSil
  5. Cokoprenses supersin canim hemen bakiyorum

    YanıtlaSil
  6. Dorukcuğun kafasında konakları görmeyince iyi ki mustela almışım diyeceksin.İlk zamanlar için mutlaka kullan,iyi yapmışsın almakla.Ama ben artık iherbden alıyorum.Hem ucuza almış oluyorum hem de organik ürün kullandığım için içim rahat ediyor.Bunları bitirince haber ver onlardan da önerilerim olur canım ;)

    YanıtlaSil
  7. Mubi;iherb duymadim daha once yavas yavas ogrenicem herseyi sanirim ilk gunden beri cok yardimci oldun bana destegin icin tsk ederim;)

    YanıtlaSil
  8. iherb yabancı bir site canım ve organik ürünler satılıyor hep.Sadece bebek için değil bizim için de kremler,maskeler falan var.Oraya da el atarız birlikte merak etme :)
    Rica ederim ne demek.Asıl doğduktan sonra daha çok yardıma ihtiyacın olacak :D Yine bekleriz efeeemmm :))

    YanıtlaSil