3 Şubat 2011 Perşembe

Adım Adım..


Artık hamileliğimle ilgili tavsiyelerin gittikçe azaldığı,annelik ve bebekle ilgili öğütlerin çoğaldığı döneme girdik doğum korkularım gittikçe yok oldu eskiden normal doğum,vajina kesiği,spinal,epidural kelimeleri bile ufak çaplı bir fenalaşma sebebiyken artık son derece doğal ve anlaşılabilir görünmeye başladı tamamı gözümde..
Bu hafta 37.haftamıza adım atıcaz inş hafta sonu catı muayenesi var heycanla beklenen buna göre drumuzla oturup karar vericez normal mi,sezeyan mı??
Buarada ben cuma günü izne çıktıktan sonra evimi temziletip hazırlıklarımı tamamlıycam, anneme önceden siparişlerini verdiğim bol poacalı,kurabiyeli kadın gezmesi programımı tamamlıycam(evlendiğimden beri hep içimde uhtedir bu benim; annesiyle, kayınvaldesiyle kol kola sabahtan evinin işini yapıp öğleden sonra süslenip püslenip o günlere katılmak akşamada ayy bugün yemek yapamadım kocacım sana biseyler hazırlayım ben zaten öğlen koca göbeği full yağlı böreklerle doldurdum canım bişey istemiyor diyebilmek),mevlüt vs için birşeyler tasarlıycam falan filan..
tabı butun bunların hepsi oglum zamanında beni üzmeden gelirse ve Allahtan bir mani çıkmassa gerçekleşecek.
Normal doğum yapmayı çok istiyorum ama bunun hakkında çok fazla düşünmüyorum illede normal ya da çok korkuyorum sezzeryan demiyorum diyemiyorum hakkımızda hayırlısı demekle yetiniyorum biliyorumki aslolan bu olacak ben ne yaparsam ne düşünürsem düşüneyim.
Ömer Doruk isminde netleştik gibi Doruk ismini tamamıyla Duruya uysun diye istedim ne anlamı nede kulaktaki çağrışımını düşünmedim ikinci bir çoçuk düşünmediğim için doğacak çocuğumun tek kardeşi Duru olacak çünkü tabi Durununda bir kardeşi olursa ilerde birde o..
Ömer isminide eşim istedi aslında uzunca bir süre eşimin ismini taşımasını düşündük yani ben çok eskiden beri hep bir gün oğlum olursa babasının ismini vericem derdim sonra insanların tepkisi sanki yanlış birşeymiş gibi yarın öbür gün ne olacağını bilemessin kendi çocuguna bu ısmı koydugun ıcın pısman olma nıdaları benı bu fıkırden soguttu ama halen aklımın bır kosesınde duruyor bı anlık karar degısıklıgı yapıp ogluma Murat isminide verebiliriz artık bu jestime karsın eşimde nasıl bir jestle karsılık verır bilemıyorum Parissss gel oglummm:)))
Hamileliği hiç sevmedim bunda en buyuk etken ılk aylar yasadıgım bebeği düşürme riski sonrası oluşan psikolojik baskı etken sonrasındada ne bileyim sevemedim iste bır an once bıtsın ıstıyorum cogu kadının aksıne asıl olay burdan sonra baslayacak cunku bunlar gırıs bolumuydu ben gelısme kısmını hep daha bı heycanla beklerım..
Özetle keyifli geçirdiğim bir hamilelik olmadı olamadı ama bu keyifle geçireceğim bir annelik olmasına engel olmayacak inş. Rabbim utandırmadan güzel ahlaklı vatanına milletine bağlı, insanlara faydalı bir oğul yetiştirmeyi nasip etsin bana,hepimize benim gibi gün bekleyen tüm anne adaylarınıda bir avazda kurtarsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder