4 Şubat 2011 Cuma

Yeni şablon


Normalde p.tesi günü başlayacak olan doğum iznine bir çalım atıp cumadan hafif bir iniş yaptım:)
uykum gelmiş olsa bile inatla akşamdan geç yattımki sabah erkenden uyanmayayım çünkü tavuk gibi 11de yatıp cok onemli bir işim varmış gibi erkenden ayağa dikilirim tüm tatil günlerimde..
nette takıldım uzunca bir süre eve evlendiğimden beri inatla internet bağlatmamıştım çünkü kendimi biliyorum bunun başına bir geçtimmi bir daha kalkamıyorum e zaten işyerinde bütün günüm pc başında geçtiği için istemedim ama şirketten wınn verdiler gerektiğinde çalışabilmem için ne düşünceli insanlar dimi!!
ee geç yattık falan filanda ne oldu ben yine koca kişisi giderken sana kahvaltı hazırlayayım diyerekten actım gözlerimi oda yatıp uyusana sen aylardır bugünü beklemiyormuydun diye beni yatağa geri postaladı ama o gider gitmez bir sağa bir sola dönmek suretiyle oyalandığım yer bana dar geldi ve neyazziki sabahın 8'inden beri pc başındayım blogla uğraşırken bari şablonu yenileyeyim dedim birşeyler karıştırdım eski şablondaki birçok şeyi sildim:( aslında header olarak farklı birşey eklemeye çalıştım ama başaramadım bu şablondaki headerla çakışıyor.
şimdi elimizde böyle birşey oldu nasıl oldu?

1 yorum:

  1. selam taze anne,
    öncelikle blog ismin harika helede aş eren bi hamile olarak:)

    YanıtlaSil