13 Şubat 2011 Pazar

Beklenen gün gelecekse..


Bugun 38.haftamızın 2. günü ne gelen var ne giden bebeğimi dinlemeye çalışıyorum sık sık bakalım bana geliş tarihini fısıldayacakmı diye ama ıhhıhh sır vermiyor sıpam,dr muayenemizi yaptı normal dogum yapabilitemiz varmış:))ama daha sancı filan cıkmadı buaralar etrafımdaki hamile hatunların çoğu doğumunu yaptı ya da sezeryandaki tarihleri için odalarını bile ayırttı biz sık sık nstye giriyoruz resimde görüldüğü gibi..
Sırt ve bel agrılarım gittikçe arttı zorunluluk olmadıkça bişey yapmıyorum uzanıyorum belimi destekliyorum masaj filan idare ediyoruz..
gittikçe sabırsızlanıyorum bazen aklıma mis kokusu parmak aralarındaki pamukçuklar geliyor heyecan basıyor gülüyorum deli deli:))
Bizden haberler böyle beklemedeyiz Rabbimin mucizemi kollarıma vereceği tarihi..

2 yorum:

  1. Oyy bende çok merak ettim beklediğiniz güzel bebişinizi, sabırsızlıkla bekleyeceğim blog kaydınızı..

    YanıtlaSil
  2. kızkardeş derya mutlu haberi paylaşacğım günü bekliyorum :)

    YanıtlaSil