2 Şubat 2011 Çarşamba

Uyduruk ev pastam

Bastan soyleyeyim resim bana ait degil kendi pastamin resmini bile
cekme geregi duymadim cunku son derece uyduruktu ama resimdekine
benzer sekilde bende cilek ve damla cikolatalarla bezedim narin
pastami:)
Gecen aksam esim fazlasiyla hormonlu cilek stogu yaptigi icin evimize
bende bunlar ziyan olmadan degerlendireyim dedim is donusu bi guzel
markete ugradim hazir bi pandispanya kaptim eve gldim pandispanyayi
hemen nescafeli sicak suyla isladim icine seker atmadim nescafenin o
acimsi tadi keke gecsin diye onu osekilde biraz dolapta beklettim
iyice icine cekti sonra ilk katin arasina eritmis oldugum nutellayi
surdum ustune muz ve cilek dilimleri onun ustunede dr outker amcanin
sahane kesfi olan kaymak tadinda adindaki kremsantisinden koyup ikinci
kati ciktim ikinci kati kaymak tadindayla sivayip uzerini resimdeki
gibi cilek ve damla cikolatayla susledim sonrada aksam yemeginden
sonra yenmek uzere dolaba attim belki biraz daha islatsaymisim daha
guzel olabilirmis ama bu haliyle bile yarim saate yapilmis uyduruk
pastami sevdim.
Afiyet olsun efemmm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder